Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 1059 ggr
[Inana]
0

popcorn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur poppiga och hoppiga brukar de små vara egentligen under popcornperioden? Min nya lilla tös Siesta (underbar siames) är clownen i buren, hon kan inte vara stilla en sekund :) I skrivande stund ålar hon runt mellan huset och terrarieväggen. Tanken var att huset skulle stå mot väggen men det tyckte inte hon :P

(Damn! Hon såg mig!)

Pimu
0

Va synd, att man inte ser henne .. Fot i munnnen .. mina bäbisar (nu 22 dagar) är/har inte varit särskilt "hoppiga".. bara kvicka .. *ler*

[Inana]
0

Jojo, kvick är hon, men den här tjejen hoppar verkligen, aldrig sett något liknande, hon hoppar upp och tar tag i taket O_o

Pimu
0

He he he .. riktig gymnast då rå .. *ler*

[Inana]
0

ja, helt galen O_o knappt så man vågar ha ut henne, är ju rädd att hon ska hoppa all världens väg ju :P

Pehpsii
0

Ålar sig in i skrymslen gör mina bäbisar också. Det är inte lönt att möblera alls för de löser det ändå själva i slutändan (= Av mina ungar var vissa väldans hoppiga och vissa inte alls. Vissa går fram och i handen som ingenting och andra gömmer sig. de har ju personligheter precis som vi. Vår hoppiga lilla pojke började jag att plock ai handen i buren. Och sen lite ovanför, så att om han for iväg skulle han bara hamna där. Nu är han lugnare (mja. han hoppar ingenstan iaf Räcka ut tungan) och tillochmed lite gosig när det går för sig.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Terato
0

I tecknade kullen var alla popcorn. Men de lugnade ner sig efter några veckor.

Men i Sveas kull har de varit lugna från och med födseln tills nu. Inte den minsta tendens till poppande. Det var skönt!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se