Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 432 ggr
axilur
0

skogsmus

idag hittade jag en skogsmus utanför klassrummet. den hade kommit lite på villovägar kan man säga… jag har klassrummet i en källare, som man alltså måste gå ned en trappa för att komma in till och DÄR nere på betonggolvet sprang den runt i ren panik när tjejerna i klassen började skrika och hoppa som tokar. efter många skutt och försök att ta sig upp till buskarna igen hittade den tillslut trappen och tog sig iväg. jag tyckte så synd om den men OJ vad fin den var! nu är det ingen tvekan på att agouti är min favvisfärg! Kyss

/Anneli

Jaag
0

stackar lilla musen men bra att den hittade ut :)   "tjejerna i klassen började skrika och hoppa som tokar" Räcka ut tungan

axilur
0

haha, det där klassiska ^^

/Anneli

Chocolat
0

Typiskt alla tjejer som börjar skrika…Fundersam

Pehpsii
0

#2 stå på en stol och dra i kjolen och gasta hysteriskt? Haha, så gör de alltid på tv

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

[Inana]
0

Haha, jag kommer ihåg en gång på gymnasiet när två små möss hade flyttat in i våran sy atelje… det var runt jul någon gång så jag gick till cafeterian och stal russin och mandel de hade till glöggen, sen blev de mina vänner :) De fick ju såklart inte bo kvar men jag tror de uppskattade mandeln iaf :P

Jaag
0

#5  hihi gulligt det där me mandeln :)