Mus iFokus

Mus

Etikettmöss-med-djur-och-människor
Läst 925 ggr
TheaFlavöör
1

Min mushistoria

Hej! Jag tänkte berätta lite kort om min mus historia. Det började med att jag önskade mig en mus i 8-års present, men jag fick inte. Nästa år försökte jag igen, men jag fick ingen. Jag försökte ännu ett år, men jag fick ingen. Jag frågade varför jag inte fick en mus, men mamma sa "Men..magi pratar om det sen". Jag blev ganska ledsen när jag fick höra det. Nästa år, när jag försökte ÄNNU en gång, så fick jag en. Alltså, jag fick en mus när jag fyllde 11. Oh vad glad jag blev! Jag hade pluggat i 4 år om möss, så jag visste ganska mycket. Jag tog med den överallt, t.o.m till fjällen! Jag märkte efter några månader att den inte mådde bra. Den var trött och den sov jämt. Jag bokade en tid hos en veterinär, hon sa att min mus Minna inte mådde bra alls. Det var inte mitt fel, det var att Minna hade levt sina månader. Hon levde i 14 månader. Hon dog i dag. Jag.. Visste inte vad jag skulle göra. Jag grät i flera timmar, och jag gråter lite nu. Jag ska ha en begravning på lördag. Alla mina kompisar är bjudna. Min släkt också. Åh, R.I.P Minna

KickiG
1

Jag är så ledsen för din skull, det är alltid sorgligt att förlora ett husdjur. Kramar från mig. 🌺

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

ajanki
1

Så tråkigt att höra att din mus dog😢

Men försök att tänka på den tiden ni fick ha med varandra❤️

Kram🌺

En väldigt fin och sorglig mushistoria❤️

StillaSinnet
1

😕Ja…tyvärr är döden en del av livet. Men kul är det INTE!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare