(S)7/2 - 2 akvarium
Jag har nu två tomma akvarium ståendes här hemma som jag gärna säljer om någon skulle vilja ha.
Båda har träramar med nätlock till (möjligen att nätet är för stort för små möss). Har haft dessa till mina gerbiler.
Det ena akvariet är 222 liter - Kommer inte ihåg måtten nu i huvudet, men den är iaf 110 cm lång. Mått kan fås ihop med bild vid seriöst intresse.
Det andra akvariet tror jag var runt 110 liter eller 116 liter (någonstans däremellan iaf.). Mått och bild kan fås vid seriöst intresse.
222 liters akvariet + tillhörande nätlock säljs för 500 lappen.
och 100+ liters akvariet + tillhörande nätlock säljs för 200 kr.
Akvarierna finns i Skara.
Endast avhämtning.
Kontakta mig antingen i tråden, via PM eller till min mail:annekananen@hotmail.com om du är intresserad så kan du även få bilder.
Båda akvarierna är i gott skick. (bortsett från silicon som är söndergnagt så man ska ej ha fisk i dessa akvarier).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Putt
kan du ta det till lidköping?
Har du en bild på akvariet för 200kr? :)
#2 helst avhämtning, så det vore att föredra. Jag själv har inte körkort tyvärr. Och min sambo är nog inte så sugen på att kånka och bära och även köra iväg dom till någon.
#3 Jag ska fixa bild till på måndag på båda akvarierna. Hinner tyvärr inte nu under helgen. :)
putt
Nu kommer bild och mått på akvarierna. Obs! jag fotade inte nätlocken, men om man vill kan jag fixa ett foto på dom också om man vill se.
Mått på det stora akvariet: Längd:110 cm , Höjd: 45 cm, Bredd: 45 cm.
Mått på det lilla akvariet: Längd: 75 cm, Höjd: 40 cm, Bredd: 40 cm.
Det stora akvariet har aluminiumram och det lilla akvariet är ett helglasakvarie.
åh, skulle jättegärna köpa någon av dem!
Bor i Stockholm, du känner ingen som ska ner hit snart? 😇
#7 tyvärr vet jag ingen som ska till stockholm det närmaste 😕
#6 fina burkar…
Vi är flera som åker t Vårgårda på SVEMUS årsmöte 1/3 och de av oss som åker E20 kan stanna till i Skara.
Jag kan ta med pryls, men vill då ha lite hjälp med bensinersättning
putt - båda finns fortfarande kvar!
putt
Har du lagt ut dem på någon annan sajt?
Hur tjockt glas är det i det lilla?
Det lilla karet skulle jag ev kunna tänka mig (för det kan jag lyfta själv - det stora tror jag inte jag klarar faktiskt, speciellt inte uppför trappan…), men jag är så fattig…
Jag har lagt ut dom på 5 andra iFokus sajter utöver här. Jag kan kolla upp tjockleken på glaset på det lilla. Vet inte på rak arm hur tjockt det var. Ja det där med pengar har jag också kärvt med just nu. Därför försöker jag sälja av lite saker som jag inte använder. Och ja det stora krävs nog att man antingen är två eller väldigt stark om man ska orka den. Det lilla är lättare men lite svår att hålla i kan jag tycka personligen då det inte finns några kanter så sett att greppa tag i så den kan kännas lite hal då möjligen.
Det lilla är nu tingad.
Det stora finns kvar till salu!