Mus I fokus- chatt
Vet inte om det det finns något intresse, men jag gjorde en chatt till sajten. Tänkte att det kanske kunde vara roligt :)
Man behöver inte registrera sig på något sätt. Klicka bara på länken nedan, fyll i ett namn (helst samma som man har här på iFokus kanske ;) ) och sen är det klart!
lösenordet är " musifokus "
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
Nu hittade jag dit med! 😃 Bra initiativ.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Nu loggar jag ut för kvällen , men kommer finnas på chatten lite då och då , titta gärna in nån gång :)
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
då var man inloggad ifall nån känner för att titta in :)
inne. Men vääääääääääääääääääääldigt seeeegt
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Chat är kul. Eller jag tyckte det förut. Nu har jag dock inte riktigt tid och ro till det. Men ni andra får ha det så skoj.😃
#5 haha ja, det är roligt med chatt, men jag själv har en tendens att sitta för länge dock :P Men det är trevligt att prata med er från sajten + de som surfat in från andra sajter.
Du får titta in nån gång om du har tid grodan :)
Då var jag inne en stund igen ifall nån är intresserad ;)
För er som loggar in och sen loggar ut direkt igen när ni ser att ingen är där: Skriv här i tråden när ni tänker logga in så kanske nån annan ser det :)