Mus iFokus

Mus

Etikett: möss-med-djur-och-människor
Läst 438 ggr
Chronize
1

Nu börjar allting ordna sig :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, allihop! :) Jag har glädjen att meddela att musägandet har blivit en "dream come true". Tjejerna hade det lite jobbigt i början men nu går allting jättefint. Minna är lite svår att få ut ur terrariet men Vera blir allt lättare att ta upp, hon kommer ju t o m fram frivilligt! :) Minna är fortfarande lite skygg och tillbakadragen men Vera blir mer och mer social. Musägandet har verkligen blivit så underbart härligt som jag och sambon drömde om! :D I sommar ska de få en egen utebur på våran stora balkong och en stooor utebur på tomten hos pojkvännens föräldrar så att de kan gräva i marken och leka i friska luften. Systrarna Minna och Vera har verkligen blivit våra bebisar, vi reser flera mil för att köpa bästa möjliga spånet, vi klättrar i träd för att få ner de perfekta grenarna till terrariet, vi blandar egen mat till de och varje dag får de vara uppe hos oss och delta i samtal ;) Ja, vissa skulle väl säga att vi skämmer bort dem, haha.. Hur som htelst, musägandet kunde inte ha varit bättre och roligare.

Sync
1

Härligt att det går så bra och att ni är nöjda! Vill bara berätta om att möss kan bli rädda för stora ytor och att de kan gräva sig under sommar-hagens väggar. Så ni tänker på det. :)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokus! Hjärta

KickiG
1

#2 Underbart att det går så bra med allting.

Tänk bara på det som Sync säger, de är snabba på att gräva sig under väggar.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Chronize
2

Vi ska se till att det är helt rymningssäkert innan vi släpper in tjejerna i en ny bur :) Men tack för varningarna!

ajanki
1

Så härligt det låter! Blir så glad när jag hör att ni trivs så med att vara musägare!!

Jag håller med, det är underbart att vara musägare😃❤️