Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 501 ggr
L8sson
2

Tråkig tillsalu-inlägg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu får alla som hatar tillsalu/avels trådar blunda och de som är ute efter att börja avla på banded öppna ögonen extra mycket. 

Jag har valt att sälja de möss jag har kvar, för jag märker att jag inte kan hålla mig på en mindre nivå med musaveln som jag planerade. Behöver såpass mkt mer djur för att komma någonstans. Så nu väntar jag på de kullar som är på G sen så är det slut. 

Så därför vill jag se om jag hittar någon som är intresserad av de banded jag har kvar, vill att de ska komma till någon som vill avla på banded och om jag vill ta upp mössen och banded igen i framtiden så vill jag kunna köpa möss med mina linjer i stammen. Kanske mkt begärt men jag hoppas hitta nån som vill banded lika mkt som jag. 

Har lite andra möss också, tex mitt extrem svarta banded projekt som jag stoppar nu för jag har inte avlesdjur så det räcker. Dessa är inavlade så säljer de inte till vem som helst, om de ska användas i avel så ska de avlas ut och man får ta det ansvaret. Annars passar de till sällskap såklart! 
Så jag har nån extrem svart och nån extrembärare bland dessa. Men om någon är intresserad så kan vi prata om det i PM eftersom inavelsgraden är hög och de är från bandedkullar. 

Har även en champange tan hane.

Jag kan slänga upp bilder om intresset finns.

L8sson
1

Leverans till Gbg går att ordna och jag har planerat att åka till husdjursmässan i Karlstad nu i April.

L8sson
1

Copy 

hona född 18-10/13

svart banded 

Far: Scofield blue stone
Mor: Kronblad sv//ba

Kan posta hela stamtavlan om intresse finns men hon har både Glennart och Jokey i sig, två av mina favorit pojkar. hon har haft 1 kull.

L8sson
2

Tom 

hane född 25-11/13

Svart extrem bärare, väldigt svart är han.

Far: Glennart extrem svart
Mor: Sona Lilac banded

Har provparat Tom med en broken för att se om han var teckningsbärare och det föddes bara solida ungar så han är clean från tecknat och så är han efter en fantastiskt fin pappa och en efter en fantastiskt trevlig mamma. Säg till om jag ska slänga upp hela stammen eller bilder på föräldrar.

L8sson
1

champange tan hane såld