R.I.P lilla vän!!
Sov gott nu min lilla Lackris kommer att sakna dig massor.. Höra dina små tassar springa runt i din bur, Peppsie kommer att sakna dig mässt här ivärlden, din lilla sysster.. men det var nog bässt det som skett du mådde ju inte bra det sissta, kommer aldrig glöma dina små pepparkorn till ögon. Du är saknad av alla här hemma och hoppas du fått det bra nu.. pussar från mamma. pussar på dig min älskade lilla mus
- Adjö är ej för alltid,
- Farväl är ej för gott.
- För i mitt hjärta finns du,
- där finns du alltid kvar..

Beklagar sorgen.
Lackris har kommit till alla sina nya vänner uppe i Nangijala. Tittar ner på dig som matte och syster sin.
Han/hon reste med Morakullan´s Radikalmus, som också lämnade jordelivet idag!
snyfft, hoppas bara inte min lilla pepsi sörger ihjäl..
om jag märker att hon blir jätte deppig, vill någon här eventuellt ta henne då och kanske ge henne en kambrat, hon är mellan 9-12 månader.. vet ej exakt hur gammal hon är. men hennes syrra lackris va betydligt större än henne, vägde sisst när vi va hos vetten 55gram och hade säkert då tappat 5gram.. pepsie väger max 35gram skulle ja tro.. hon är inte speciellt tam, vågar inte ha henne uppe så jätte mycket för hon blir jätte strässad då.. tar upp henne lite grann varige dag.. hon har ialla fall ätit och sprungit i sitt hjul..
Nä, tror inte hon sörjer ihjäl sig. Men hon blir ju ensam och uttråkad. Livet är inte lika roligt när man är ensam… Jag tycker du ska försöka hitta en kompis till henne i ungefär samma ålder och ha dem livet ut. Eller skaffa en eller två unga kompisar och fortsätta att ha möss!
Du vet fylla på! Varför sluta ha möss när en försvinner?

Pin åkte med. 3 och 3. Lite kusligt nästan.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Usch… fast en bra sak om det nu skulle stämma!!! jag slapp förlora 3 möss, Angel88 slapp förlora bägge sina möss och du Pehpsii slapp också förlora fler än Pin!

Och så fick de ju sällskap på sin resa.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Jag hade gjärna velat köpa en till, men det blir så jobbit om dom ej acepterar varann. sedan får jag inte ha fler djur, här hemma..
har ju min kanin och guldis hona oxå, och min lilla pepsi nu… hade gjärna velat ha en siames honoa…
sedan inte för att vara elack så skulle jag inte vilja ersätta ett djur diräckt så fort det dör.. det skulle bli jobbit att köpa en ny varige gång någon blir gammal.. det är ju inte ens säkert att hon accepterar någon ny mus.. hon får gosa med min kanin, så får ja se hur det går.. hon gillar att åka snål skuss på hans huvud..