Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 404 ggr
MittHundliv
0

[K] Mushona sökes Uppsala

Söker en eller två mushonor runt Uppsala trakten. Då min musflicka just nu går ensam och är lite deppig känner jag att de är lite akut. Hennes kompis har gått bort tyvärr :( Någon som har? /Emma

MittHundliv
1

Sry, de ska självklart stå [K] och inte S.

Lamina
0

#1 Fixade det åt dig. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MittHundliv
0

Tusen tack :)

Igorsmamma
0

Har 13 st musbebisar (honor) på ca 2 veckor som behöver hem om nån vecka. Finns i Enköping :)

Vattnadal
0

Jag har en del til salu. Argente creme korthår, snart en hel drös argente creme texel oxå, kanske rent av redan några färdiga.

Det är en utställning i Borlänge 24 maj, där det kanske kan finnas flera till salu.

Jag finns annars mellan Gävle och Söderhamn, brukar kunna ordna lift åt möss till Uppsala.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MittHundliv
0

#4 låter helt klart väldigt intressant :D ska faktiskt till enköping den 25e, om dom är redo då? Vad vill du ha för två stycken? :) #5 tack för erbjudandet, dock är Enköping lite smidigare :)

Igorsmamma
0

#6 Va kul! :) Den 25e är bara 1 hona redo, och just hon är lite liten så skulle helst vilja ha koll på henne nån dag extra. Men bara 5 dagar senare är 12 honor leveransklara, och dom kommer att vara redo att flytta direkt då :) - dom är riktigt tuffa små tjockisar nämligen ;) Hemmet är det viktigaste, så bara nåt symboliskt, kanske 20kr styck?

MittHundliv
0

Ja de är inte så långt så kan nog åka när som. :) vill nog ha två så bebisarna har varandra iaf, så kan vänta några dagar extra, huvudsaken är att dom är redo. :) hoppas våran dam gillar dom, men hon är väldogt trevlig så de ska nog gå toppen :) hon kommer nog bara bli glad med lite sällskap :) Ja 20 blir super, så länge du inte känner att de är för lite. :P skickar mitt nr i pm så kan vi prata mer :)