Mus iFokus

Mus

Etikettkluringar
Läst 521 ggr
KickiG
2014-05-16 19:45
4

Kluring 16.5.2014

Nu blir det en "Är det tillåtet att"..-kluring! Frågorna är egentligen inga frågor, det är små korta inlägg som jag har hittat på. Ni får välja bland svarsalternativen om det skulle vara tillåtet att publicera det inlägget, och i vissa fall även välja bland alternativen varför/varför inte det är så.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

ajanki
2014-05-16 19:48
1

Jättebra Kluring! Tack KickiG🌺

Jag hade 7 rätt😃

KickiG
2014-05-16 19:57
1

#1 😃 Och min spontana tanke var "Var skrev jag fel??"

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

ajanki
2014-05-16 20:00
1

Jag trodde inte att man fick göra reklam…inte ens om sajtvärden sagt ja. Trodde att det var nej till all reklam…

Emouse
2014-05-16 21:36
1

7 av 8🙂 tänkte precis som #3😉

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Grodan
2014-05-17 11:43
2

Härlig Kluring!

Tack, KickiG ❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2014-05-17 18:47
1

#3 Jodå, det går att prata med mig.😍

Ren reklam utan utbyte för sajten kan bli svårt, men å andra sidan har jag också svårt att säga nej. De flesta som frågar är lätta saker, t ex välgörande ändamål, andra sajter, djurrelaterat osv. Företag brukar kunna sponsra mus-ifokus med något och får då göra reklam. Jag meddelar alltid mina medisar i admin-gruppen om olika deal eller så framgår det t ex i tävlingsannonser.

Det har också hänt att jag inte vetat om det är reklam för ett privat företag eller ej och då har jag låtit "annonsen" vara kvar… T ex

"Jag kan passa dina djur i sommar. Jag är en djurtokig tjej på 13 år som kommer att vara hemma hela sommaren och tänkte att då kan jag ju passa på att passa djur när andra reser bort. Mat, strö osv måste medtagas. Symbolisk peng välkomnas"

Är ovan en annons? Eller är det ett erbjudande om djurpassning där personen inte gör det för pengarna??? Eller är jag bara förvirrad… 🤪

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️