=)
Idag är en bra dag men imorgon kommer att vara en ännu bättre…. 
För mig är det ingen bra dag.. grr *suck* Lyllos dig som har en bra dag.. vad händer imorn? ^^
http://elinalgotsson.blogg.se

Hihi, berätta om imorgon!
Älskar mina stora små vänner..
låter lovande… jo, magontet har släppt lite, så det är en hyfsat bra dag… men antar att så fort jag äter något kommer magontet tillbaka…
Igår var en superdag för mig. Detta inlägget kanske inte passar in här men ändå… Är bara så lycklig för detta.
Jag fick då mitt kompetensbevis för mitt valda yrke.
45 veckor tog det att få det efterlängtade pappret på att jag är nu mera Kock á la Carte. känns så jä**la sköt och veta att man har en regäl utbildning nu i bagaget och 13 års yrkeserfarenhet i ryggsäcken.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#4 - Grattis! Lyckos Pimu som har en kock i huset…

Grattis #4, är glad för din skull om du har kämpat på så där bra så är du klart värd det…
#3 Inte bra att ha ont i magen grodan, du får ta en promenad till doktorn så du får kolla upp vad det beror på, Krya på dig…
#1 Kanske du får en bättre idag..
Min gladhet berode främst på en liten brasiliansk chocklad pralin som jag ska hämta hos tant Selma idag… 
Och på en viss herr Lars….. 

#5 Jaa, han blev "á la carte kock" o då blir de juh sån mat oxå .. men inte fööör ofta .. *ler* .. men gott som f a n .. *ler*