Ny leksak!
Har äntligen fått hem nya kameran, men nu är det natt, så det är lite taskigt ljus att fota möss i… Ska leka imorrn, och kanske orkar jag börja lägga upp lite foton här oxå. Ska försöka få fina foton av möss i deras nya leksak. Vi har precis tagit hem massor av kula saker ur Naturale living sortimentet. Snygga träsaker, kula för djuren, och till överkomliga priser med. Den här har jag hemma än så länge, men riddarborgen, nån av lekplattorna och fler hus följer.
http://www.pet-food.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_pic.htm&$22301=974066
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
går inte å se, man måste va inloggad… 

Fast man kan logga in som gäst01 och lösen gäst01, så kan alla se!
MVH Elin
den här länken kanske funkar?
#2 ja såg det nu… den där tror jag är kul förresten… grävlådan!
Den var häftig ..

Cool leksak för dem.

Det finns en större oxå, för hamster. Tog den lilla, båda funkar på lekbordet, men den stora kan man nog inte få in i en bur. Inte en duna i alla fall.
Kommer att shåppa loss på dessa saker. Tar nog med och visar upp nån gång!
MVH Elin
Åååh! Tack för en bra ide´! *ut och snickra*
Jag har en STOR plastbal fylld med kutterspån, som jag fick från grannen som har hästar. Tänkte prova om kutterspån var något för mig (eller snarare för mössen), lite billigare än Toa-Lätt
.
Det var just inget för oss (mösen och mig) så nu står balen där uppe i mitt musrum. Används ibland som utfyllnad och i toa-lådor, den lär räcka länge!
Men förut hade jag en bur (en av mina öppna burar hopbyggda av stora kartonger) med några möss i, som nådde över till kutterspånsbalen. Eftersom de tyckte det var så roligt fick de ha kvar balen några dagar. Vilka gångar de grävde där! 
Så nu ska jag snickra ihop sådana där lådor och packa med kutterspån. Bra "glasrutor" har jag flera att använda mig av. Vad kul!!
Nu ska vi ha kul, mössen och jag!!

Jag är för lat för at bygga saker jag. Köper hellre färdigt, speciellt eftersom saker inte blir så dyra med lite personalrabatt!
Fast dessa prylar var billiga ändå, anser jag då. Kanske inte så att alla burar får nåt, men jag ska helt klart handla och se till att det blir nån grej varje månad ett bra tag!
MVH Elin
Vattnadal "…för lat…" Hahahahahah! ![]()
Definiera "lat".
Hur många järn har du i elden? Om jag ens orkade och hann hälften av vad du gör, skulle jag vara lycklig!
Fast, jag är förstås lycklig ändå. ![]()

Jo, men jag är för lat för att göra saker man kan köpa. Har inte mycket pengar (särskilt inte nu, med ny plattTV på väggen, ny system digiltalkamera, ev nytt hus på G, Vidars ev operation under hösten osv) men har sämre med tid än pengar…
MVH Elin

#11 haha, jag känner igen mig. Man har ork för hur mycket som helst som är roligt nästan.
Resten som vanligt folk orkar med är man för lat för.
Älskar mina stora små vänner..

Jag vill BARA göra roliga saker idag! Hade en jobbig vecka förra veckan, jobbade 4 dagar i rad, och det sliter på stackars lilal trasiga mig. Tur att det är en bra evcka, nu, med bara 2 dagar! Har nya leksaker åt mig oxå, med kameran, och ska till Skog på marknad och underbart mys i helgen. Struntar i om det är pissväder, för vi hade det härligt ändå, i vår 40 kvadratmeter stora paviljong. Blir det för kallt tar jag dock knappelunda med möss för att kränga, som jag brukar göra…
Man kan med lätthet ha en söt tidsenlig bur och några söta möss med, och säljer man, så skickar jag med matpåse,m skötselråd och så kan jag ha en modern ny bur med från jobbet att sälja oxå!
Bifogar foto från förberedandet av middagen i skog förra året. Givetvis ska man sitta bekvämt fast man bor i tält!
MVH Elin
meeeeeeeen… vi skrev ju om kaffe här… grrr…
Cool lya, en 1:a med balkong =)
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek