Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 380 ggr
lollolovefille
0

liten mushona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! jag har ett problem… jag är jätte orolig om min lilla mus flicka Spencer. hon fyllde 1 år i maj och jag har haft henne sedan juli-13. det som oroar mig är att hon blir mindre och mindre,  hon har inte växt någonting sen jag köpte henne och hennes syster. Hon är jätte liten, man ser hennes höftben(eller vd man ska kalla dom) sticka ut och hon väger ingenting! jag har kontaktat veterinär via mejl och min mamma ska ringa dom imorgon. Men vet någon där ute vad detta kan vara? jag har funderat på mask, men det är inga maskar i hennes bajs, så det går bort. hon äter lika mycket som Aria men hon går inte upp i vikt! snäll hjälp mig! Tack på förhand!  <3 <3 <3 <3

lollolovefille
0

syns dock inte så bra på denna bilden då hon är lite sprallig och har svårt att sitta stilla 😉

KickiG
0

Jag tycker du gör rätt som kontaktar veterinären, det kan ju vara någon inälvsparasit i alla fall, fast det inte syns i bajset. Försök med att ge lite extra nyttig mat, om du söker på forumet hittar du exempel på nyttiga geggor. Om du har jordnötssmör hemma kan du ge en liten klick av det, eller någon fet fisk som t ex lax.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

lollolovefille
0

Just det ja, jag har inte ens tänkt på det. Okej, går torsk?  tack så mycket!