Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 544 ggr
N0odlepop
4

Hane söker nytt hem

Har en hane till salu för symbolisk summa på 50kr.
Finns i Stockholm.

Då en god vän till familjen skulle skaffa två möss valde dem att köpa från en uppfödare istället för djuraffär, vilket var ett klokt val MEN det visade sig att en av honorna dem fått med sig hem redan var dräktig. Det vart 3 honor och en hane. Hanen kunde hon själv inte behålla så jag erbjöd mig att ta han. Till en början fungerade han prima med de andra mössen men har nu börjat bråka med dem och han har fått sin egen bur. Då jag har en minimal uppfödning och inte kan ha allt för många burar så tänkte jag se om det finns någon som skulle vara intresserad av denna kille.
Han är född den 20/6-14
Har dock ingen aning om bakgrund, det enda jag vet är att uppfödaren inte visat sig vara den vi trott hon var (oseriös och tråkig, hemuppfödning i minimal skala) så vet tyvärr ej gener osv hos denna herre.
Han är trevlig och nyfiken.

Ylvut
1

Väldigt sugen, hade möss när jag var yngre och dem var några av dem mysigaste djur jag haft. Har en bur hemma som skulle kunna funka med. Ska bara försöka övertala sambon med han har lite svårt för möss just för att dem har svans (löjligt enligt mig).

N0odlepop
0

#1 Har själv haft vänner som inte alls gillat svansarna på möss, men efter att ha myst med dem en stund och få känna på svansen så brukar det inte vara några problem 🙂 Hoppas han ändrar sig! Denna lilla herre skulle verkligen behöva få sitt egna hem.

Ylvut
0

Han verkar vara fast vid att han inte gillar svansen tyvärr. Hoppas att du hittar ett hem till honom, hör av mig ifall jag får han att ändra sig men blir nog svårt tyvärr :/

N0odlepop
0

#3 Ingen fara, hoppas du får din vilja igenom tillslut sen!