Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 807 ggr
KlaraT
0

(S) Samlalåda 130l

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min bur (samlalåda, 130 liter), det har bott möss två gånger i den men den är i bra skick. Rengjord två gånger sen senaste gången en mus bott i den samt att den har stått oanvänd i ca ett halvår. Den har en öppning i taket där jag har haft ett galler som jag satt fast med buntband (gallret följer ej med) och en öppning fram på buren. 
Följer även med, om man vill ha det, två små skålar och en slags klättergrej.

Finns ungefär 20 minuter utanför Stockholm med bil/tåg, Sollentuna.
Hade tänkt mig 100kr för den.

LillyAmanda
0

Är det något märke eller annat i? Finns det en möjlighet att frakta?

**//Amanda

KlaraT
0

#1 Som kissfläckar osv menar du då eller? Inget sånt, inga klistermärken eller liknande heller. :) Nej tyvärr, den hämtas här.

KlaraT
0

putt. :)

KlaraT
0

puttputt

KlaraT
0

jag skänker nu bort lådan, måste få bort den. om ingen tar den så slängs den, vilket känns lite synd då den är i väldigt bra skick :)

ariama
1

Det är en fin låda! (säger jag som har likadana) Passa på, ni som bor i närheten!

Emmaslindh
0

Är bra sugen, frågan är bara hur jag ska få hem den… Men jag åker förbi Sollentuna med tåget flera gånger i veckan, så kanske kan hämta den i veckan isf! Måste bara bestämma mig för om det är besvärligt eller inte för mig :)

❤️ Älskade husdjur 

KlaraT
0

#7 Jag förstår. Om du bestämmer dig för att du vill ha den så är det bara att pma mig, så kan vi bestämma något ^^

KlaraT
0

puttar upp igen

[Fusion200]
0

Är den kvar?

KlaraT
0

#10 tyvärr, nej. tråden kan låsas!

Inlägget är låst för nya kommentarer