Hur går de ??
.. me SVEMUS hemsida .. börjar bli väldigt *nyfiken* nu ?!
Har ju lämnat mitt intressen till Grodan om att jag ställer upp för Svemus med min kunskap inom hemside snickeriet och väntar på mer info så jag kan sätta igång.
Grodan bara och PM:a om vad du vill att jag ska göra så fixar jag det.
Det jag behöver veta är vad som ska göras och om det finns färdigt matrial som jag kan använda mig av och vart jag hittar det eller om det är nått du kan maila mig.
Detta var det du ville ha hjälp med då du mailade mig på mitt erbjudande om att jag ställer upp för Svemus när det gäller hemsidan. Det inom paranteserna är mina frågor och det jag ska ta itu med snarast.
1. Fixa till texter på sidan (Vad ska fixas till?)
2. Lägga in bilder till standarden (Var finner jag bilderna?)
3. Kolla i gamla forumet om det finns något intressant frågeställning som ev kan föras över till FAQ eller som man kan skriva artikel om (Ska rota egenom forumet efter spännande inlägg och se vad jag kan gör av det.)
Vänliga hälsningar
Admin Andréas - xylencr3w.se
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#0 Det är inte så mycket kvar nu, Pimu!
#1 Tack för ditt intresse! Jag ska ordna styrelsebeslut på att du blir webmaster först, sedan kan vi ta det mer ingående.
Angående den där listan så har Elin hjälpt mig med 3 - FAQ och 2 fixar jag eller du eller vi efterhand… 1 minns jag ej riktigt, men antar att det är både text och layout. Tycker det är för snål text om möss, men ska höra med styrelsen först hur mkt vi ska peta i de gamla texterna - om vi ska radera dem helt och skriva supermycket istället!!!

Åå vad spännande!
Älskar mina stora små vänner..
All gamla nyheter är nu införda på nya hemsidan.
#2 Jag får tacka för förtroendet och ska göra mitt bästa. Ett av mina motton: Jag ger mig inte förrän alla är nöjda!
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#2 GREAT !! va spännande de ska bli .. *ler*