Mus iFokus

Mus

Etiketter: burströinredningtillbehör
Läst 786 ggr
angelicaa_
0

skulle vara glad om ja fick litte tips

skulle bli jätte glad som någon kunnde berätta till mej vad som är bäst o använda i buren?? och litte tips om vad man kan ha för kul i buren till mina små älsklingar för dom börjar bli litte uttråkade och jag är hellt slut på ider hehe!!! kram angelicaSkrattande

Jaag
0

I botten har jag toa-lätt vilken funkar bra

Och leksaker som jag kan rekomendera är toa-rullar, rör, hängmattor, kartonger,rep som dom kan klättra på,papper att boa med och kvistar från träd.     Bara använd din fantasi :)

Linn
0

#1 vad har du för rep i buren? gnager dom sönder det? I buren jag lånade av GucciDior satt det tunna "rep" och jag lät dom sitta kvar för att dom skulle få ha lite mer att klättra på, men dom gnagde sönder det första natten..

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Muszimba
0

Man kan ha samma rep som till fåglar, de man kan köpa i zooaffärer, även klätterställningar i både 1&2-plansmodeller.

angelicaa_
0

kan man ha vanlig jord uttefrån till dom? kram angelica

Muszimba
0

Inte jord från naturen direkt, skulle hellre köpa jord på påse isådana fall. Det pga hygienen.

angelicaa_
0

okey tack Skrattande

Jaag
0

#2  precis som Muszimba säger så kan man köpa rep som används till fåglar

GucciDior
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Vilka busar! Det fick vi typ runt några brädor och det var typ gjort av något gräs så jag satte upp dom i buren.
Så här såg det ut när dom var uppsatta när jag använde buren innan jag köpte dunan.

Pimu
0

#8 Ååhh vilken fin kruka .. smart .. ;)

Linn
0

#8 dom repen finns inte kvar längre kan jag lova! :P

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

GucciDior
0

#9 Mössen älskar den! Det är en kryddkruka från plantagen men kryddorna sket sej så det blev ett perfekt mushus istället. :P
Nu står den i dunan istället.

#10 Jag har kvar lite sånt rep här hemma i "muslådan." :D

angelicaa_
0

haha mycket smart faktiskt idah köpte jag på ikea sån jättte stor låda i plast som hellla ja kunnde läga mej i haha  den ska ja pröva ha till mössen för den är jättte stor nej nu ska ja röra mej o fixa till dom kram angelica

angelicaa_
0

skulle det finnas något annat kul o göra ?? ja ska snart lägga upp bilder på min bur eller en plastlåda som hella ja fick plats i köpte den på ikea jätte praktis bur som bara kosta mej 129 kr hehe och dom tycker det är så kul o bo i den shit va dom springer o leker dom sover aldrig haha Skrattande

angelicaa_
0

Skrattande

[Inana]
0

det låter jätte smart angelicaa_, om inte annat kan man ju inreda den som lekplats så den slipper bli musbajs på bordet hela tiden :P ska kolla på det

angelicaa_
0

ja gör det hehe dom älskar det  kramarSkrattande