Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 470 ggr
Mymlan
0

Akvarium bortskänkes

Ngn som vill ha ett ca 375L akvarium gratis? hämtas idag eller imorgon vid Essingen i stockholm.

Ska enligt ägaren fungera, ej läcka, allt ingår. Står i ett kontor och måste bort pga flytt.

OBS jag äger ej detta. Telenr ges till den som är seriöst intresserad av det.

Mått: 150*50*50

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

emmsaaan
0

Synd att jag går i skolan imorgon. Annars skulle det vara helt perfekt åt mina gerbiler!

Mymlan
0

Hade gärna tagit men svårt ta denna storlek på pirra på tunnelbana o sedan buss. Och hur tar man sig kommunalt till Essinge..Ta akvarium kommunalt kan vi max ta 200 -250Liters ej över 124 cm på längden bara det är tungt nog.

Anett Lindbom
0

Jag hade ett sådant akvarium tills i somras som jag sålde, jag hade fisk i det i ngt dygn innan botten sprack, jag blev så less så jag skeppade iväg eländet..

Mymlan
0

Ska jag ha ett i den storleken så får jag låta Rimbo Glas fixa ett åt mig gärna ngt som har lite höjd, har idag en växt som ej riktigt trivs i mitt 160L som endast är 40 cm högt, den vill nog helst ha ett akvarium på 50 högt eller högre. Hade jag ej haft täckglas så hade den växt över karet. Samt så vill den nog ha bättre ljus. Har bara gamla lysramper *ska bytas ut vid tillfälle.

Inget med akvarium som vill ha växten 50:- endast *Kostade 75:- på zoo* Alternativ byte med 2 andra höga växter.

AndreasS
0

Synd att man inte har bil och körkort då, akvariet skulle vara kanon till min skäggis för hans lya är lite trångbodd för honom…

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

axilur
0

akvarium… synd att det inte var terrarium. vet inte hur lätt det är att hålla temperaturen, ventilation osv om man ska ha det till mus. lätt att det blir instängt och luktar en del kanske, ngn som vet?

/Anneli

AndreasS
0

#6 Till vårat akvarium har jag sågat till en spånskiva och satt bilstylings nät från biltema i locket funkar kanon och så får det tillräckligt med ventilation. Nätet är varken dyrt eller billigt men det är kanon.Letade först efter perforerad plåt men det var för dyrt.Fick tips om taknocksnät men hittade bar nät gjort i plast. Värmen kan man lätt kolla genom att man köper en termometer som man klistrar på utsidan av akvariet, finns i en välsorterard zoobutik.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

amaira
0

Jag tar det gärna, om du PM:ar mig telnumret Mymlan. Bättre musbur får man leta länge efter (i mitt tycke).

Grodan
0

Låter som ett riktigt fynd!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

Ja, önskade jag kunnat fått det hem.. Får leta efter nå mindre till billig peng under 100:-

Vet ej om det finns kvar detta stora kar..

Anette.h
0

Hej, låter väldigt intressant!
Skicka gärna PM.❤️

Lona
0

#11: Hej och välkommen till iFokus!
Tråden är dock väldigt gammal (2007) så erbjudandet är nog inte aktuellt längre. 🙂

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com