Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 384 ggr
Anett Lindbom
0

Mina blivande möss,,

Ja jag skulle ju bli med två möss nu till veckan, men fick nyligen veta att hanen hade dött inatt så nu är det bara tjejen kvar. Så himla tråkigt att han dog, och jag känner sorg fast jag inte har träffat honom än.

Dom här två mössen är hittade i en låda ute av en tjej som inte kan ha dom kvar nu längre, så man vet ju inte hur gamla mössen är egentligen.  Och man vet ju inte hur dom hade det tidigare innan dom slängdes ut på det där viset..

Men honan ska få flytta hem till mig i alla fall, även om hanen nu är borta. Bara inte hon också hinner trilla av pinnen innan jag får träffa henne, om nu mössen skulle vara gamla.

Kram från Anneth

Mymlan
0

Ge henne en kompis ta 2 för faller hon bort så har den nya redan en kompis..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anett Lindbom
0

Jo jag hade precis tänkt så jag också, men jag vill se först så att allt är okey med musfröken. Jag får hem henne på onsdag, det ska bli kul med den lilla nya sötisen.

Vattnadal
0

Musfröknar till salu som sällskap finns det så gott som alltid hemma hos mig. Frakt till Bollnäs är lätt ordnat, då vi passerar förbi där på väg til, stugan. Det blir dessutom ofta bara vintern kommer!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anett Lindbom
0

Åhh det låter bra det,  jag gick precis & funderade på om du kanske hade några småttisar att sälja. Jag brukar vara och kika på dina möss & hundar på din zoon.

Kram från Anneth

Anett Lindbom
0

Ännu mera tråkigheter, nu har även honan dött, så det blev inget med dom två mössen, himla tråkigt när jag hade sett fram emot det så mycket. Jag som har handlat hem mat sånt till de små, och ställt i ordning två stycken burar, samt en Transportbur som jag städade ur & fixade i ordning idag.

Så Vattnedal jag köper gärna ett par musflickor av dig, och kanske en liten pojke, =) Jag ska inte ha ngn uppfödning bara till sällskap & gos..

Vattnadal
0

Jag kan ju leta genom gömmorna här hemma och se vad som finns till salu.

Du kanske tom har möjlighet att vara med på mushelgen här hemma 5-7 oktober? Då får du ju yträffa mössen och kan gå på känsla mer än vad du ser på foton. Annars drar maken till stugan då, och åker genom Bollnäs. Han rymmer hemifrån när det blir för musigt hemma!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
0

SRS hade en bebisförmedlare en gång… som hette Anneth Hedbrandt, om jag inte minns fel… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anett Lindbom
0

#7, Har jag varit bebisförmedlare åt dom, hmm , inte vad jag kan minnas, men mitt minne är inte alltid det bästa:), men råttor har jag haft men det är ett tag sedan det nu..

Grodan
0

jag minns kanske fel… Generad känner igen ditt namn i a f…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anett Lindbom
0

Jo jag har köpt ett häfte om råttor av dig för länge sedan, och jag tror till och med att vi har pratats vid på telefon ngn gång, om jag inte minns helt fel!?!?