Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 893 ggr
Terato
0

"Kängururåttor"

Förlåt men.. hahahah!

http://www.blocket.se/vi/13536723.htm?ca=23_3_s

Alltså dom ser bara för roliga ut!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

amaira
0

Nämen Förvånad Gud mig bevare … Hahahahah - oj förlåt … Generad

Linn
0

jag tycker dom ser läskiga ut… :S

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anett Lindbom
0

Ja dom där ser för roliga ut, jag brukar fråga mina katter om dom vill ha en sådan där att leka med, tänk vad förvånade katterna skulle bli när en sån där studsar iväg,,=))

Kram från Anneth

Grodan
0

Hm… jag tycker de är väldigt fula… Antar att de är rätt bra på att hoppa… Oskyldig

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

Naaw, de är ju så fulsöta :D Men satan vad rädd man skulle bli om man skulle hålla i en, benen ser ju ut att kunna gå av för minsta lilla :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Digitalis
0

Hua.. Jag håller helt med #5.

//frida

Achatina
0

Vill ha => Men skulle vara rädd att ta död på dem. De skulle inte klara av att bo i ett kallt hus på österlen x.x

Min skola hade Jaculus orientalis innan / kanske fortfarande. Fast det var typ när de kom till sverige / kunde bli "husdjur" så då visste de inte så mkt om dem… Bla. stod det mellan att de inte skulle få något vatten eftersom de i sin naturliga miljö endast får i sig vatten via dagg/mat. Att de inte behöver så mkt vatten för att fungera. Till att de fick två vattenskålar med vatten med sockar i och vatten med salt i. Svårskötta verkar de vara…

Elyria
0

Vilka konstiga djur det finns…

Jaag
0

Naaeeee va söööta    dom va ju apgulliga jö!!

GucciDior
0

Jag tycker att dom är jättesöta! Om man söker på jaculus jaculus eller jaculus orientalis på youtube kan man se videor på dom! :D

Ratata
0

Håller med gul_zebra, fulsöt var ordet! Kollade på youtube, se ser ju bara för roliga ut när de hoppar runt.. fångar man en sån med håv sen eller hur bär man sig åt? ser ut att vara hysteriskt snabba.

Achatina
0

Det är mer tittdjur än husdjur.

[Maria-Gerbiler]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oh, de är ju jätteovanliga. :)

Om ni får syn på fler egyptiska 'gerbiler' snälla säg till. Jag letar nämligen efter sällskap åt min egyptiska gerbil. (Gerbillus Perpallidus)

Jaag
0

#13    Va sööt!!!

jack_frost
0

va gullig