Mus iFokus

Mus

Etikett: tävlingar
Läst 521 ggr
ajanki
3

Rösta på månadens mus april!

Det här är SE-Ajanki´s Ölsremma  eller Sotigast som jag kallar honom :) Hela kullen han föddes i (11 st) var röda med mer eller minre sot så för att hålla reda på dom så var smeknamnen bla. sotig, sotare, sotigare och Sotigast he, he

Jag trodde länge att det var många sotigast i kullen, men en dag när jag skulle fota dom och kolla kön så upptäckte jag att det bara var en sotigast…saken var den att han var ju framme först hela tiden och igen, igen och igen…han är fortfarande så framåt och gillar mig!. Vill alltid komma upp eller kolla vad jag tänker göra. Fina, sotiga, snälla Sotigast Kär

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är Lovely Dark´s Stella. Hon vill alltid sitta i handen och pussas. Hon är alltid först fram och ska hälsa. Hon är den trevligaste musen jag har. Hon går under smeknamnet Papegoja då hon också alltid ska sitta på axeln och mysa :D

------------------------------------------------------------------------------------------------

Inlägget är låst för nya kommentarer