Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 2355 ggr
angelicaa_
0

mus ungar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

heysan! min mus kull är redo och säljas om 2-3 veckor , dom är jätte sötta och mössen är tama.dom finns i malmö och är välsköta. ungarna finns i vitt , guldbrun , prickiga , silvriga och nån som blir randig ser det utt som hehe Skrattande !

angelicaa_
0

mamman och pappan! mamman är vitt och pappan guld brun Skrattande

angelicaa_
0

detta är buren dom bor i !! dom älskar den men jag är inte färdig med den än hehe Skrattande

angelicaa_
0

systern till mamman som alltid hjälper till med kullen ser jätte sött utt Skrattande

angelicaa_
0

vitt unge (finns flest vitta ungar) !!! Skrattande

angelicaa_
0

den prickiga som det bara finns en av i denna sortSkrattande

angelicaa_
0

det är den bruna som det finns två av Skrattande

angelicaa_
0

och sist men ej minst den silvrige som det finns ca två av Skrattande

angelicaa_
0

en av var färg fast den vitte ville smita hehe Skrattande

angelicaa_
0

mamman Glad

angelicaa_
0

pappan Skrattande

Muszimba
0

Så små och fina de är de små bebisarna.Glad

Magda
0

vad är det för kön på bebbarna? *nyfiken*

angelicaa_
0

än så länge har jag bara sätt honor men jag kollar då och då men men dom är jätte söttta Skrattande

Eliiz
0

Guuud, vad söta. själv har jag 10 st småttingar också hemma:)

angelicaa_
0

haha ska du själa dom också eller du har 10 haha :P jag tycker dom är så sötta men jag får gråa hår snart om jag inte får sålt dom hehe !!! frästen har någon bra tips var man kan få biliga saker till buren ifrån som dom kan leka med för zoo afärerna är överdrivna ju :P

Laika
0

Vad söta de är! ^^ Men vad olika stora de såg ut i den första bilden?

angelicaa_
0

nej haha dom är lika stora men vissa är litte tjokare än dom andra som är smallare haha men dom är underbara :D hehe

dreamiz
0

Gu så söta! På bilden med alla finns det en som ser ut att vara vit med "silver"prickar. Den ser helmysig ut! Fast alla är fina!!

angelicaa_
0

ja det är det finns till och med vitt och beiga prickar typ hehe Skrattande intresserad kanske!!! dom ska säljas på torsdag ;) inte idah nästa :D kramar

angelicaa_
0

när vet man om det är hona eller hanne :S ? litte pinsam fråga kanske men allså alla har samma sak som mamman har ser inga typ kulor på dom Generad hehe kram angelica  Skrattande

Pimu
0

.. då är de väl klart då .. ALLA är tjejer .. *thi hi*
(kolla extra, pungen kan gömma sig ibland)

angelicaa_
0

haha ja jag fösöker kolla hellatiden men jag ser ingen pung hehe Räcka ut tungan då kanske jag har haft tur med att alla är tjejer hehe Skrattande

angelicaa_
0

har fortfrande inte hittat en kille haha Skrattande kramar angelica

angelicaa_
0

när säljer man ungarna är det vid 4-5 veckor

MoaL
0

Vid cirka fem veckor ja. Pungen syns tydligt vid den tidpunkten, så länge de inte har blivit stressade eller liknande då de kan dra upp kulorna.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

angelicaa_
0

okey tack men allså dom kan inte para sej va? för jag kan inte se skillnaden nu hehe kram angelica den taksama Skrattande

Terato
0

Vissa kan para sig väldigt tidigt. Du får hålla koll på dem. Vid 4 veckor är det lika bra att du särar på dem.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

angelicaa_
0

okey det gör ja men hoppas ja kan se kulorna som på min hanne då haha :P kram tack för hjälpen

souvenier
0

Vilken vecka är de leveransklara då? :) Och vart bor du?

http://elinalgotsson.blogg.se

angelicaa_
0

nu på torsdag så ska dom börja säljas!! ja bor i malmö kan även leverera dom från malmö-helsingborg och där runt kram angelica

angelicaa_
0

idah har jag kommit på att mina möss har ovanlig färg dom är vitta bruna silvriga beiga och även i prickiga dom är riktigt söttta kram angelicaSkrattande

Mymlan
0

Visa bilder..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Pimu
0

Ska du registrera dom ??

Muszimba
0

Om ngn från Sthlm funderar på en av dessa små, kan jag bistå med transport den 29:e om man möter upp vid centralen 21:40 då mitt tåg kommer in.

angelicaa_
0

allså du menar då att ja ska komma till centralen i malmö o mötta upp deej kramar angelica        (nya bilder kommer inom kort)Skrattande

Muszimba
0

Det jag menar är om det är någon som ska köpa från dig och bor i typ Stockholm, får du nog komma in till Malmö Central innan tåget går 17:15 därifrån den dagen. Och den som ska ha får möta upp på Centralen i Stockholm.

angelicaa_
0

ja jag kan mötta uppp den på malmö central och om du känner någon som bor där uppe eller bara någon som ser att du ska upp till stockholm så kan du ta med till dom för närmas ja kan transpotera dom är malmö,lund,eslöv,höör,hässleholm,tyringe,perstop och upp till hglsingbog !!!! kramar angelica Skrattande

angelicaa_
0

hey alla muss älskare Glad nu ska mössen börja tingas för dom är leveransklara nu på torsdag allså vecka 38 … 

det var allt från mej kramar angelicaSkrattande

angelicaa_
0

den vitte ;) vanlig men sötttt  Skrattande

angelicaa_
0

den guldbruna ;) också litte vanlig men söööötSkrattande

angelicaa_
0

den silvrige eller ska man säga grå hehe ;) jätte sötttSkrattande

angelicaa_
0

och den den vitte med beiga bruna prickar jätte gullig min söttnosssSkrattande

Mymlan
0

Synd bilderna är suddiga.

angelicaa_
0

sist men ej minst min favis den vitte med svaga prickar av sliver grå hehe Skrattande

axilur
0

synd att fokusen är på bakgrunden och inte på mössen bara. men man ser ganska bra. vad söta dom är, allihop. :)

/Anneli

Terato
0

Kameran kanske inte klarar av att fokusera så nära! Kanske funkar bättre att backa lite med musen! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

angelicaa_
0

ja jag prövat men ja vill ha så färgerna syns rätt så bra det gör dom eller ? kramSkrattande

Magda
0

jag tror faktiskt att man ser färgerna lite bättre om mössen kommer liiite längre ifrån kameran :) visst man kanske inte ser alla prickarna på de prickiga men men ser nog helheten bättre Skrattande

Mymlan
0

#47 prova att ha mössen lite längre bak, prova lite olika avstånd. Har ni macro på kameran? den funktionen anv jag då jag tar bilder. Man kan ta 100 bilder och man får vara glad om 2 st blir bra om ej 100% perfekta. Suddiga bilder de kastar jag..

angelicaa_
0

okey ja ska testa !!!Skrattande 

men nu vill ja veta hur många som är intreserade och äga en litten eller 2 kanske 3 små möss :D

angelicaa_
0

?

Stj3rnfallet
0

Vilka söta bebisar!=) Alla såg riktigt söta ut!:D Bor själv utanför Malmö, men är ingen skåning :P

angelicaa_
0

okey !!! ahha ja dom e jätte sötta o snälla men även dom som inte är skåningar kan ha möss hehe  kramarSkrattande

Stj3rnfallet
0

#53 Haha, ja, det förstår jag ;) Har haft 3 töser själv =) Möss är mysiga djur, men de är små och nu när jag har råttor och Gp råttor är de ännu mindre, så jag är så rädd att jag ska skada dem :P Men bebisarna är verkligen jättefina!=)

angelicaa_
0

tack så mycket  kramSkrattande

Muszimba
0

Angelicaa, jag har skickat ett PM till dig. Kolla in det och svara gärna i det.

Muszimba
0

Angelicaa_  jag har skickat ett PM till dig i din inkorg, läs det är du snäll. Svara mig sedan, tack…

angelicaa_
0

men ja har svarat hehe för längesen kram <3

angelicaa_
0

#57 ???

angelicaa_
0

min syster ---->