Waaah! Vill ha, vill ha! Älskar sånna härliga, varma färger på buketter! Snyggt!
Ja, HELT UNDERBAR !!

Dom fick inte stå ifred länge ;oP Kattskrällena var ju där och skulle smaka på dom =oP
Åh en sådan underbart härlig bukett!! ![]()

är du florist lothus? eller är dom färdig köpta?

Nää, jag är inte florist, men har plockat ihop buketten alldeles själv på Interflora. Man pekar och de plockar ihop =o) Jag älskar att inreda med mustiga mörka färger och har så hemma. Lite sådär 20-talliknande. Allt i mörkt trä m.m m.m.
Glömde skriva att jag alldeles nyligen gjort om hela mitt hem.

ok. jag har för mig att det finns någon här som är florist. jag håller på att utbilda mig till det! :)

Det är jätteroligt med blomsterarrangemang. På somrarna tar jag in mycket vilda blommor eftersom det är det vackraste jag vet. Tråkigt bara att man har katter som gärna ÄTER dom.

haha.. och det är ju inte så roligt att ställa dom på ställen där dom inte kommer åt dom heller för då syns dom säkert inte.

Nää, precis. Vill ju ha dom synbara för fägringens skull. Får ställa dom uppe på bokhyllan till slut alltid.
Wow, den var verkligen härlig!

Snyggt!! :D

#8 Det kanske var mig du menade, jag utbildar mig också till florist! Kul! :)
Jättefin bukett!

#14 det var det nog! :) vart går du då? jag går i stenungsund, mellan uddevalla och göteborg ligger det.

#15 Jag går andra året på hantverksprogrammet i Vetlanda, med inriktningen florist:)
Kramar/Carro