Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 452 ggr
Emmaslindh
0

(K) Äldre mushona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag tyvärr bara 2 möss kvar, lilla Molly och Kånrad. Men jag märker mer och mer för varje dag som går, och även Kånrad märker, att Molly börjar komma in på sin sista tid hos oss. 

Då jag vet hur mycket Kånrad behöver en burkompis, och hur otroligt ledsen hon kommer bli när Molly vandrar vidare, söker jag just nu efter en kompis till henne. Kånrad fyller 2 år i början på december, så jag söker någon som är i ungefär samma ålder. Jag är inte intresserad av yngre möss, då jag valt att inte köpa in mer ungdjur nu då alla mina gnagare är runt samma ålder och jag behöver en paus efter detta. (Plus att jag och killen ska flytta till mindre boende, så kommer inte ha plats heller). 

Mushonan får se ut precis hur hon vill, vara vilken typ, färg, hårlag etc som helst. Kravet är att hon är en snäll kompis och gärna kärvänlig emot människor. Jag vill inte omplacera Kånrad, då hon är min ögonsten och står mig oerhört nära hjärtat. Så min sista utväg blir att köpa ungmöss till henne, men det är inte vad jag söker i första hand. 

Helst runt Stockholm men annat kan även vara intressant bara det går att lösa transport.

❤️ Älskade husdjur 

Emmaslindh
0

Fick nu höra att det troligen är bättre att avliva Kånrad istället om hon skulle bli deppig, så tråden kan låsas.

❤️ Älskade husdjur 

Inlägget är låst för nya kommentarer