Jag behöver avmaskas?
Sååååååå hungrig hela tiden. Precis ätit sen frukost och vill nu ha fett och choklad i massor…
Undrar om jag har mask… (vore perfa i så fall, för då blir jag väl inte fet… fast det är dyrt att köpa mat o godis… suck!)

Haha, snacka om ett roligt inlägg.
NU får du ju välja mellan att vara hungrig eller att vara fattig.
Antingen så köper du en massa mat och äter dig mätt, eller så svälter du och sparar en slant. 

Jag säger som jag alltid sagt "man är hellre tjock och lycklig" (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
feta barn rullar bäst 
/Anneli

Det är klart att du ska köpa choklad! man lever ju bara en gång 

Ja om inte annat så har jag lite maskmedel kvar sedan jag maskade av mina 4-benta ganska så nyligen. Jag kan rulla in tabletten i lite rå nötfärs så blir det riktigt gott, 
Kram från Anneth
jäij, feta barn rullar bäst… hihi
rulla in den i marsipan doppat i sjokla… mums
Är det nu man vore elak om man avslöjar hur mycket godis man har liggande hemma? ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#7 ja, defenetivt! det finns nog garanterat en och annan som skulle vilja komma hem och länsa dina godisgömmor! :P

Men du, vilket bantningsknep! Det borde viktväktarna köra med. Piller med maskägg i.
Garanti:
Ät så mkt du vill. Gå inte upp i vikt!
Vore ju drömmen! haha
Älskar mina stora små vänner..

Ja hellre mullig & go i så fall..
Fett är alltid bra att ha om man skulle bli sjuk, och man blir ju inte lika frussen om man har lite fett på kroppen..=)
Godis är ju till för att ätas, och det är himla gott med godis i alla dess former & smaker.,
Kramisar

mmm, godis är toppen!

moahah nu sitter jag här med lite choklad

Ska åka och storhandla snart.. hmm. undra vad som ska storhandlas mest. :P
Älskar mina stora små vänner..
Jag åt godis till frukost idag…

godis till frukost lät ju inge gott 

Haha, Grodor kanske måste avmaskas ibland! :P xD

#15 det gjorde jag också.
putt
haha vilken flumtråd

Godis till fruckost fukar bra. Äter björnar och chips; Supreme guacamole picante. Skitgoda!
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Godis till frukost är inga problem för mig. Eller varför inte lite kakor och annat gott..;)

En gång åt jag faktiskt chips till frukost men det var ingen höjdare direkt..

Jag äter frukost vid datorn. På brickan finns varma mackor från i går kväll (fast kalla i dag…), oboy och juice. Och en skål med salta jordnötter… Visst kan man äta allt möjligt till frukost…
Och på tal om choklad så läste jag för några dar sen att man blir glad av mörk choklad.