Läskig bild!
Om man söker på t.ex. mus på Google kommer det ofta upp sånna här bilder. Jag lägger ut en länk så ni själva kan bestämma om ni vill se den eller inte. Det kanske är menat som ett skämt men JAG tycker inte att det är ett dugg roligt! http://www.darle.se/mus2.jpg
Usch, det är hemskt att folk gör såhär!
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!

usch, sånt är så förbannat onödigt! varför gör man så?

asså var den en riktig mus eller?? OM DET ÄR DET BLIR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD!!!
Den var troligtvis död före. Fångad i slagfälla misstänker jag, när jag ser märket i huvudet.
Något annat kan jag inte tänka mig. Det finns ett fåtal människor i världen som hänfaller åt sådant grovt djurplågeri, men de är som sagt ett fåtal, och de går under rubriken psykopater och även mördare - för de nöjer sig inte med djur i slutänden…
Jag håller med om att bilden (och handlingen) är totalt onödig.

Jag tror inte de som la upp bilden hade som första tanke att jävlas med alla som sökte efter söta bilder på möss. Det är ju tyvärr sånt här man får räkna med när man söker på google. De bilder som passar med det sökord man skrev in kommer fram. Om man till exempel söker på marvin så föreställer första bilden ett grillat marsvin på en tallrik och länk till recept. Kanske inte riktigt var det man letade efter.

Men att det kommer upp grillade marsvin är inte för att ngn vill jävlas med en. Det är ju för att marsvin ses som mat i sydamerika (och säkert äts i nordamerika också). Bilder på grillade marsvin brukar komma därifrån.

#5 Det var ju precis det tessie_k menade. Att det är sånt man får räkna med. Att det inte är någon som vill jävlas.
Älskar mina stora små vänner..

Jag tycker iallafall inte att det är en trevlig bild! Jag vet att det är naturligt för dom i sydamerika att äta marsvin så det håller jag med om men hur normalt är det att spika upp en död mus på väggen? Måste vara sjuka människor som har gjort så. Eller så har dom riktigt sjuk humor!

Det kan ju vara ett internskämt som spårat ur också… Fanns en hemsida för ngra år sen (kanske fortfarande?). Med ett killgäng som hade en hamster som de skulle göra diverse saker med om man inte donerade pengar till dem. Det fanns även bilder på tidigare hamstrar/möss som de hade haft som de satt i en luftballong lr liknande och skickat iväg utan fasthållande snören och sånt. Eller möss/hamstrar som dött i micron och sånt hemskt.

#8 alltså, gud så otroligt sjukt!
Älskar mina stora små vänner..

#8 Men usch! Hoppas att polisen tog dom! Var det en hemsida eller vadå?

#8 jag blir så ledsen när jag hör sånt! det finns inte ord för hur arg jag blir… och jag såg nån hemsk film på youtube och jag blir så jävla arg att jag bara gråter och gråter…
Tyvärr finns det folk till allt, tom folk som spikar upp katter på väggar och dörrar. Finge jag få tag i en sådan människor vet jag inte vad jag skulle göra men skulle det bli rättsliga åtgärder skulle jag garanterat skylla på sinnesfövirrning….
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#10 hemsida ja… vet inte om de fick stänga ner eller om de finns kvar. men bonzai kitten [fake] sidorna har iaf FBI efter sig o.O Har inte hittat någon sådan där sida på länge man kan ju alltid hoppas att de växt upp och insett att de är psykiskt störda…

#13 aa bonsai kitten har jag varit inne på.. När dom typ visar med bilder hur dom gör för att få ner katterna i små glasbehållare och sånt! *ryser*

#14 Det är fake, photoshoppade bilder. Typ ngra studenter som roade sig med att göra sidan och bilderna för att driva med djurälskare. Nu är det ett världs"känt" "fenomen" och typ vargång ngn stänger ner sidan så öppnar den någon annanstans på ngn annan server.

Jag klarar inte av läskiga bilder. Klickar aldrig på länkar där djur mår dåligt eller är döda =o(
den var nog, precis som #3 påpeka, död före. men fortfarande totalt onödigt gjort. >.<

#17 Jag tror också det men man kan ju inte vara frisk om man spikar upp ett dött djur på väggen.. :/

#18 jo man måste nog ha väldigt mycket fel i hjärnan för att komma på en sådan sak..