Möss
Jag vill gärna veta allt som man behöver veta för att kunna skaffa möss.Jag har ej bestämmt att jag ska skaffa några,men jag vill veta allt om möss så jag ut ifrån det kan välja om möss är något för mej,jag har råttor,men jag vet att det ej är samma sak eller hur!?
Så vart får man tag i bra möss,jag menar uppfödare för jag antar att det är bättre att ta någon/några där ifrån istället för zoo.
Hur många bör ingå i en flock (de är väl flockdjur)?
Som ni kanske märker kan jag inget om möss,men vill lära mej och hoppas pa massor av bra och nyttiga svar som gör att jag lär mej massor.

Jag bor i Karlstad.Okej,såg nu att det finns Artiklar här på fokus som jag ska ta och läsa och det ska jag göra innan jag bestämmer mej för om jag ska skaffa möss!Har sökt på google nu,men där tycker jag ej jag hittar så mycket.

Vad kul, en värmlänning till! Välkommen!

#3 Tack!Men som sagt så kan jag inget om möss,har råttor,men aldrig haft möss,men har blivit väldigt intresserad av dom och vill veta mer innan jag köper några.Är du från värmland?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag bor utanför Kristinehamn. Har skickat dig ett PM.
Länken som Mymlan gav är bra. Det finns också massor att läsa här på mus.ifokus. Har du specifika frågor, så ställ dem…

Jag ska lästa artiklarna här och jag har börjat läsa på länken.Just nu har jag inga specifika frågor,men det kommer säker snart bara jag blir mer insatt. :)