Zoonen.com
Tänkte det kunde vara en rolig sak att veta vad musfolket som finns på zoonen heter där. själv heter jag Zamora. så lägg gärna in det namn du har på zonnen, eller om det finns någon annan mussida so du vill uppmärksamma:)
Jag är inte med där!

#1 nehepp! men jag tror det finns andra som är det. Pimu vet jag i alla fall. :P det finns massa roligt där annars, rekomenderas! har en känsla av att du skulle välja Grodan som användar namn. ;)

Jag är inte musfolk, inte just nu/inte längre xD Men heter Mangorin där
Jag heter samma där som här. Är Lite musmänniska, har två sebramöss…
Jag heter precis som här, Eldbarn.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Heter samma där som här, Muszimba.

Heter Terato där med! Förut var det under akvarium som största intresse men nu är det smådjur.
Älskar mina stora små vänner..

Jag har ett inlog där, men är aldrig där. Uppdaterade viss sidan sist när Piro var valp, för 2 år sen..Heter i alla fall vattnadal där oxå.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag lyckades bli utslängd och är inte välkommen tillbaka… Så jag har nästlat mig in på mammas zoon istället, sparvis heter hon x)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Varför utslängd?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#10: Först fanns en diskussion där en tjej som födde upp möss inte ens visste vad de skulle ha för mat, så jag skrev helt enkelt att jag tyckte att hon skulle sluta föda upp och lära sig först. Så då fick jag en varning.
Sen blev det diskussion ang djur som inte hör hemma i sveriges natur. En tjej var väldigt anti det för att de kan göra stor skada om de kommer ut. Men själv satt hon med afrikanska jättetusenfotingar, katter, afrikanska jättelandsnäckor och födde upp marsvin osv, så jag skrev helt enkelt typ "och jag trodde jag var full av dubbelmoral…" eller nåt sånt, så då blev jag utslängd.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Pehpsii
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
kaxigt att bli utslängd… fasiken… *avis* jag avloggade mig helt frivilligt… kräktes på sajten… fast innan dess startade jag MUSLISTAN…

Det verkar som att de flesta har en zoon för att kunna visa upp lite bilder.
Är väldigt inaktiv där. Men uppdaterade faktiskt sidan häromdan när jag såg att den var väääldigt inaktuell!
(Oj, nu upptäckte jag förresten att min Avatar äntligen har uppfattat att den ska vara stor!)
Älskar mina stora små vänner..
Fanns med på zoonen tills för ett tag sen. Verkar som dom har plockat bort mig där ifrån. Vet inte varför. Men men….
Haha fanns juhe med hade bara glömt bort mitt lösen 
Hetr iaf XylenCr3w där och Pimu finns där under samma nick som här…
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag heter Piff&Puff!

Jag är inte medlem men jag funderar på att bli det :) och om jag blir det så berättar jag naturligtvis vad jag döper mej till :P

Nu är ju inte jag ngn musägare, inte ännu i alla fall.
Jag heter Anneth på zoonen. Jo jag har också varit på väg att bli utslängd ngn gång, man blir ju så himla skogstokig där ibland, så man lära svälja förtreten många gånger.
Min dotter blev utslängd därífrån tidigare för länge sedan, men nu har hon lyckats gå med där igen, får väll se hur länge det dröjer innan hon åker ut igen, hon är den som inte alltid tänker sig för när hon skriver..
Kram från Anneth
#13: Vi får starta kräkorkester :P Skitsida om jag får säga det själv, norpar mest mammas sida för att kunna annonsera och fördriva lite tid… Samtidigt som man kan göra lite "reklam" för GP-forumet jag lagt upp :P

OT! #19 GP-forum? är det här på iFokus? GP, är det dom där stora råttorna som förkortas så?

#20 Sämmer bra! GP-råttor eller hamsterråttor är sånna där bamseråttor med hamsterkinder, som verkar bli ganska populära nu.
#20: Jepp. Inte här på iFokus dock. Jag hörde av mig hit om att ha det här men det var för krångligt med artiklarna tyckte jag, hade inte tillräckligt på fötterna då. Och nu är forumet i full gång så någon flytt hit har inte blivit av… ^^
Heter samma här som där .. *ler*
Tess80 heter jag där, men är inte så aktiv.
#19 jag gillar inte tonen där… men har förstått att många trivs där och skapar kontakter, sådant är ju väldigt bra
en nackdel med iFokus är att många folks datorer inte klarar sajten… något jag verkligen hoppas löser sig, för jag har vant mig vid upplägget nu och kan inte tänka mig att flytta…
#25: Mjo, samma här. Pallar öht inte sidor där man inte ens får säga emot utan att få en varning. Det är ju något logiskt egentligen att man bör få säga sin åsikt ang djurhållning när det är på en djursida liksom, men icke O.o
Men jo, kontakterna och det är bra. Är glad att jag blev medlem på zoonen förut iaf, annars hade jag aldrig köpt en råtta jag hade förut som visade sig vara en mycket speciell liten dam, min lilla Diva <3

Jag heter samma som här, Fairytail

Nej nu är jag på väg att hoppa av Zoonen, alltså ibland är ju den människan(K..) bra fläng. Min dotter blev ju utkastad igen för att hon gjorde reklam för sin hemsida & för sitt forum, och sedan fick jag en massa skit för det från honom bara för att jag är hennes mamma.
Men det är ju bara det att hon bor ju inte ens hemma sedan några år tillbaka & hon är ju myndig.
Så om han såg att hon tog sig i på zoonen igen och jag inte sa ngt till honom så åker även jag ut.. Okey det är ingen större förlust men han borde ju fatta att jag & min dotter är två olika personer, vi är inte en & samma människa.
Nej jag blir så jädrans arg på hans idiotiska sätt ibland,,,
Ja jag ville bara skriva av mig lite här, jag hoppas att det inte gjorde ngt annars tar jag bort det här inlägget..
Kram från Anneth

#28 det är ju inte lite fel att straffa dig för vad hon gjort! Han kanske fortfarande måste be om lov av sin mamma för allt han gör? Vem vet (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Ja det tror jag ckså, eller så har han en fru som bestämmer och att han inte har så mycket att säga till om..=)
#29: Jag tror mer på att han gör revolt och har slängt ut sin morsa också - kanske råkade hon skriva hej en gång för mycket eller nåt :P
Nej usch, han är inte klok.
heter malin_2 där meh :P E inte så aktiv där nej xP

#28 det är ingen fara, det är ju bra att höra sådana saker om hemsidor också!