Ny kull!

Nämen fy sjuttsingen va fin satinig sak!!!!
och till salu! om man inte tänker på satin fawnen till höger… (Phoenix) Hästhov, fawn satin kh, som ska få bo kvar…

Du döper dom till så fina namn… Va heter dom andra? 
Humle, Hjortron , Hassel och Hallon.
fint med möss som man bara vill äta upp ju… (blir det vaniljstång på v sen? *fniss*)
tycker det här fotot är så sött (kanske ett vykort?)

Dom är ju bara sanslöst genomvackra dina möss Tomas!!!
Tack, men kom ihåg: KÖP, KÖP, KÖP!

Hur ska ja överleva i uppsala utan att komma hem me 20 musar 

Vi kommer inte att mörda dig om du inte köper möss! Självmord för att du köper/inte köper möss låter som en dålig idé…
Gör så här att du helt enkelt åker dit med lite pengar och tomma transporter, och så köper du de möss som du MÅSTE ha för att du är förälskad i dem, fullt ut! Sedan kan det ju vara bra att ha en liten broms, för att fördubbla sitt musantal på en dag kanske gör att man får lite för mytcket att göra, och inte hinner som man vill.
Det är en HELT annan sak att under flera års tid öka på musbeståndet, sakta med säkert.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Nej ja tro inte att ni ska döda mej. å inte att ni skulle bli sura heller! Men så svårt å låta bli å köpa hem allihopa kan ju bli svårt.. haha. Fast jag vet mina begränsningar, eller mitt hems begränsningar iaf. 
Mörda? Nä, inte jag… jag kan lämna alla mina möss hemma så slipper Elin, Tomas, amaira och alla andra som säljer möss konkurrens.

Men ja vill ju ha en gubbe från dej Groooooood