Många bebisar! :O
Hejhej! Jag vet inte om ni minns mig, jag var aktiv här för lääängesedan. Var tvungen att lämna ifrån mig mina möss på grund av flytt men köpte två honor och lånade en hane för inte så längesedan.
En av honorna blev snart gravid och igår kom SEXTON bebisar. Jag blev väldigt förvånad när jag räknade, jag trodde inte ens möss kunde få såhär många barn!

Det är sött med "komönster" på möss =o)
Vad fina de är. och fullt med mjölk i de små magarna.
Härligt.
Gillade hanens teckning lite extra mycket.

Vilka sötisar, och vilken duktig mamma som tar hand om alla sina barn..

16 stycken?????? *rammlar av stolen!*
Klart vi, eller i a f jag, minns dig! Vackra Mamma Mu´s ägare…

Mamma Mu med ungar, foto & ägare: shw!
Jättekul att du hittat hit igen!
oH!!! Pingu är broken… 

Hej grodan! Ja, Mu var den finaste musen jag någonsin haft, tyvärr gick hon bort i somras :( Pingu är för övrigt "up for grabs" så att säga, om någon vill ha honom. Jag har inte plats eller lov av föräldrarna att ha fler möss än "två honor och bebisarna". Jag bor i Helsingborgsområdet om någon vill ha honom, mamma sa att han fick stanna tills jag hittade någon som ville ha honom.
Bebisarna är väldigt små för att vara tre dagar, förmodligen för att där var så många. Man börjar ana färgen på dem dock ^^
De där ungarna kommer ju att bli tokballt tecknade!!! Wow!
Du måste fotografera Pingu mer! En sån sötnos lär det inte bli något problem att kunna hitta hem till! Tur du bor långt bort från mig… *pustar ut*

Jäklars vilken söt mus. Är han tan?
//frida

Jag har ingen aning faktiskt :O Har ingen koll på vad tan är för den delen xD Så om du berättar kan jag ta reda på det :P

Bild i #13 Wow vilken underbaring!!!

Ser ut som att det är lite tan på bakbenet i bilden #14
Supersöt!
Älskar mina stora små vänner..

Herregud vad söt han är!
Hade det inte varit för mammas nya "endast 2 hanar" - regel (som jag redan har brutit) så hade han gärna fått följa med hem till mig. jag bor ju inte så långt bort heller. 

åååh va söööt pingu är!!

Oj vad fin Pingu är, läcker färg, och alla dom rosa knytena är bara för söta…

gud så söta:)

så sööta