Zebramus, eller? (fällning)
Honey Darling är en raring! Men inte är hon vacker… 🙂
Hon är Recessive Yellow tan. Färgen är så dålig så man till och mer ser med ögat att hon är tan (syns på den "blå" bilden). Tur att färgen inte var bra, för då hade jag blivit ledsen när hon fick dessa fällningsmarkeringar. Nu är det bara sött, hon ser ut lite som en zebra, och ansiktet som en bandit. 😘
Aldrig förr har jag haft fällningsfenomen på en RY-mus. Det är sånt som kan synas på blekta möss, jag hade på en creme förut. Och inte heller har jag varit med om, att den nya pälsen är FULARE än den första! Färgen brukar förbättras med ålder och fällningar, inte bli sämre, i alla fall på röda/gula varianter.
Oavsett, så gillar jag henne, och tycker fällningen är kul ❤️(även fast det är ren katastrof färgmässigt, och inget jag vill ska bre ut sig bland mina möss)
Haha, om jag inte hade mina egna möss, skulle jag vilja ha dom!!! 😃
Det är fördelen med att ha fött upp sina egna möss under några år och några generatioenr: Man får precis vad man tycker allra mest om själv! 😘
Haha hon är säkert creme-bärare då eller något. Nåt med blekgener iaf 😛
MvH Tsunamis
Tror du det, Tsunamis? Intressant! Ja, det kan hon mycket väl vara, pappa Esmet bär på creme! 🙂
Haha, vad gulligt det blev ❤️ Ser ut lite som hon har solat med skidglasögon 😃
Hon var inte vacker du Ariama :P mössen i #1 är däremot desto vackrare!
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Vilka häftiga rander de blev.😃
Vad rolig hon ser ut, stackarn! Tycker att siamese-fällningar är jätteskojiga också.