Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 465 ggr
Jaag
0

Neej :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej nej nej nej nej det är så hemskt! Ush ush ush… Nu är hon är Bea i himlen! Ush det va så hemskt! imorse så va hon helt stilla och hon reagerade knappt när man rörde henne. sedan la jag ner henne i buren och hon la sig ner på golvet och nu när jag kom hem från skolan så låg hon kvar. jag skyndade mig att ta upp henne och hon va kall. men hon levde. Jag läste i någon tråd här att man ska ge en uppburrad och kall mus värma, mat och vatten. så jag letade som en galning efter något som jag kunde tvinga in vatten i hennes mun med men sökandet va förgäves. jag satte ner henne å bordet och såg att hon andades med öppen mun. jag gjorde ett litet hus av mina händer över henne så att hon skulle få värme. men plötsligt böjade hon skaka och sprattla och det va så hemskt! jag ringde mamma i ren panik men hon svarade inte… sedan så la hon sig på rygg och fortsatte sprattla och jag var helt chockade och jag visste inte vad jag skulle göra! sedan började hon kissa och någon minut senare andades hon inte mer.  Allt detta hände för kanske 10 minuter sedan och min underbara kompis har lovat att hon ska komma så hon är påväg hit nu. Jag sitter här å stor grinar och kan inte lugna ner mig.

Kanske en del stavfel men jag orkar inte rätta…

Lisaisa
0

Vet inte vad jag ska säga men skickar massa tröstkramar till dig, förstår att du har det jättejobbigt nu.Gråter

Anett Lindbom
0

Usch vad jobbigt, stackars dig. Jag är verkligen ledsen för din skull,Gråter.

En stor kram till dig ifrån Anneth

Jaag
0

ååh det känns bättre när man vet att folk bryr sej :)  och jag har gjort i ordning en liten låda med fina saker i som jag ska begrava henne i

GucciDior
0

Vad tråkigt! Men tänk att hon har det bättre nu! På Nangialas gröna ängar och massa muskompisar! Som mina Gucci och Dior!

Jaag
0

mm och hon kanske hittar sin mamma :)

Terato
0

ÅÅ vad jobbigt!

Massvis med kramar från mig och mössen! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Muszimba
0

Det enda jag kan säga är att jag verkligen beklagar din sorg. Många kramar från mig. Nu har Bea det gott i Nangijala med sin mamma och många, många kompisar där de busar runt.

Laika
0

Gråter Tröstkramar från mig med!

Chocolat
0

Suuuck, samma sak har hänt mig :'( Min Basilika har dött för kanske 3 veckor sen, men jag har varit så ledsen att jag inte har loggat in på ett tag nu… :'( Jag kom hem från skolan och pappa sa att han hade dött. :( Men, han levde bra under sitt lilla liv iallfall…

Jaag
0

Mysigt me alla svar :)

axilur
0

Åh, usch. Det är så hemskt. Kram på dig!

/Anneli

Elyria
0

Usch vad tråkigt. Beklagar…