Jag har nyss startat upp igen och har lite vuxna avelsdjur påväg hem så jag kommer snart bli aktiv igen :)
#2 Malmö men transport brukar gå att lösa :)
Vi är faktiskt rätt många aktiva just nu om jag inte minns fel :D listan täcker in de flesta tror jag
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Beror på om man menar för över 5 år sen. Varit i princip samma antal i 5 år iaf 🙂
MvH Tsunamis
Jag får ihop till 15 st uppfödare i sverige just nu, de i listan o så några som inte är med ännu. Det är ett uppsving tycker jag, med flera nya. Ser lovande ut! ❤️
#8 Åh, ja då kanske de är lite skillnad, jag har inte hittat på så många själv. ^^'
Försöker hitta lite här omkring i krokarna, håller på att prata med Kent just nu, men vill se om de finns fler att välja mellan, skulle gärna vilja ha lh, rex eller satin.
Men eftersom de bara blir sällskap i så fall, så spelar de väl egentligen ingen roll. Men ja kul att kolla vad man har för valmöjligheter :P
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
vart är häromkring?
jag kollade på din profil men det var hemligt…
ah, ja tyvärr har 08 blivit halvdött på uppf 😕
Björndalens finns jue också i stockholm
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
#15 hon är aktiv Ariama (tror jag det stavas) här på forumet
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens