Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 293 ggr
AndreasS
0

Namnbyte

Jahapp, då har man bytt nick här på iFokus. Detta har med att göra att jag nu är en av alla sajtvärdar här på iFokus. Är Sajtvärd för den absolut nyast sajten i iFokus nätverket… Reptiler

Ha det bäst…

// XylenCr3w numera AndreasS

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Terato
0

Vad skoj!

Och nya nicket blir ju lättare att uttala! :P Men vilken tur att du behöll bilden så får man vänja sig långsamt!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Jaag
0

Skojigt :D  Ja det är somsagt tur att du har kvar bilden… ;)

AndreasS
0

Men Terato då, Exylenkruw är juhe inte så svårt och uttala *s*

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Terato
0

haha, nej just det, jag har ju hört det med egna öron en gång. :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Hojta om du vill ha hjälp med Artiklar. Har skrivit en del skötselråd till jobbet, finns några på min zoon, resten finns nog i datorn. har en fett lång om skäggisar i alla fall!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

AndreasS
0

Men Elin då Skrattande gud vad glad jag blir, tar gärna emot lite expert hjälp med Artiklar. Hojta bara till så läggar jag in så du kan lägga upp dem. Tack igen Elin….

amaira
0

Grattis Andreas till sajtvärderiet! Glad

AndreasS
0

#7 Tack amaira *Skuttar*