2 möss till salu!
Jag har 2 hanar till salu p.g.a. tidsbrist.
De är pigga, positiva, nyfikna och vänliga.
De bor i varsin bur (bur + tillbehör medföljer).
Båda är registrerade i SVEMUS och registreringsbevis med stamtavla medföljer.
Mus nummer 1:
Namn: Jippii
Född: 2007 - 03 - 15
Färg/teckning: dove banded
Hårlag: tex
Typ: sve
Mus nummer 2:
Namn: Hector
Född: 2007 - 04 - 29
Färg/teckning: champagne tan
Hårlag: kh
Typ: eng
Mössen finns att hämta i Storvik (i närheten av Gävle, mellan sandviken och hofors). Jag har dock bil och kan skjutsa mössen längre.
Om du är intresserad eller om du vill veta mer:
Skriv här eller till min hotmail: jeffajter@hotmail.com
**Hector på bilden!
**
Priset kommer vi överrens i samband med att du kontaktar mig.

Sööötisar kan dock inte skaffa fler möss för tillfället…

pojkar har jag redan för många tyvärr )=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Guu så fin Hector är!! Synd att det är så långt bort annars skulle han säkerligen vara här nu! :)
Jippii och Hector behöver verkligen ett nytt hem snarast!
All min tid går åt till skolan och träningar (tävlingsidrottar). Jag skjutsar dem gärna en bit, så länge jag vet att de kommer till ett kärleksfullt hem! Ge mig förslag på pris (jag är inte omöjlig)! Självklart behöver mössen inte säljas till samma hem! Jag blir glad bara en av dem får ett nytt hem…

Vill absolut inte låta elak nu men det är SÅ svårt att sälja hanar! Du kan få räkna med att bli tvungen att behålla dem. Men hoppas givetvis på att du hittar hem till dem. Har du provat Blocket?
Älskar mina stora små vänner..

Jag önskar som du vet via pm att jag gärna skulle ta Hector,men tyvärr ser det svårt ut att kunna åka och hämta honom just nu,tyvärr. Jag skulle gärna ha honom!
#10 Jo, jag vet att det är svårt, men det är värt ett försök i alla fall. Hade så gärna sett att dom kom till ett hem där någon hade tid och plats för dom.

Ja, jag förstår det!
Hoppas det går bra!
Älskar mina stora små vänner..
Det hoppas jag med! Jag säljer dem (+ burar, tillbehör, reg.bevis) ju inte speciellt dyrt direkt.
En mus + ett reg.bevis + en bur + tillbehör = 300 kr
"Paketpris" för 2 möss, 2 reg.bevis, 2 burar och en hel del tillbehör för endast 500 kr.