Utställning i Uppis?
Var det utställning i Uppsala i maj? När och var? 
14 maj är det planerat tror jag. Fast det är nog inte riktigt fastställt än, iallafall inte var…
Dum helg tycker jag för det är lydnadstävlingar & utställningar här i Valbo & Gävle den helgen :(
Om musutställningen krockar med andra evenemang, kanske man kan ändra datum? Tycker amaira.
#2 Det tycker Therese också :P
Datumet är satt efter hur Tomas kan döma! Han kan och vill döma den 14:de maj! Annat datum = annan domare!
Jo, jag förstår det :) Men det är tråkigt att inte kunna vara där… Det får bli nästa gång helt enkelt.

Då ska ja komma
För ja kan iaf! Då ska ja titta på massa muslingar!!
Vilka ska dit??
jag ska dit

eftersom jag bor i Knivsta (dvs 2mil från uppsala) så ska jag försöka få ärslet ur vagnen och komma iväg och glutta på dom små mössen..
Ska först se till att jag inte har några lediga burar hemma.. 
// Nathalie
meh, jag kommer ju att ha någon liten blå texelgrabb här till dig då ju, å kanske cassandrabebisar

okej då.. jag får väll se till att jag har lediga burar.. :P
jag slänger ut nån av hamstrarna.. eller så får jag helt enkelt näta in kaninens gamla innebur.. den lär väll bli populär.. ;P
// Nathalie
Jag kommer såklart!

Ja ska me dit… men utan mus antar ja
Vill nog se hur det går till först!
Jag bor ju i Uppsala så nu blev jag nyfiken! Var kommer utställningen att hållas? Tid?
Terese

Fija, det klart att du kan ställa ut några möss, när du ändå ska dit!
Om dina möss är friska, snälla och trevliga, så kan du väl prova. Du kanske blir glatt överraskad!
Tess, jag jobbar på att få tag på rätt person på ungdomens hus, om det inte löser sig imorrn, så blir det 4H:gården igen. Vi brukar samlas straxt före 10, och håller igång till 16-tiden, minst.
Blir det 4H, kanske vi kan grilla igen!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

jo kanske ska ta me mej ett par då… ska tänka på d iaf 
går det inge bra på utställningen så kan man grilla mössen… 

Grilla mössen?? Hahaha.
mmm… kååååååååårv
Jag misstänker att lokalen blir 4H-gården på vitkålsgatan, tid brukar vara från 10.00 till ca 16.00

Jag har haft mailkontakt med Elin(Vattnadal) och vad hon vet så är 4H-gården på Vitkålsgatan bokad då hon inte har fått något negativt svar från kontaktpersonen där.
Jag dyker upp där då jag är utställningsvärdinna och ska själv ställa ut 2 möss i Pet. Det är mina senaste tillskott Eclair och Disa som ska ställas ut.
Vitkålsgatan, det är den i Årsta va? Jag hade hoppats på den i Gränby, typ granne med mig (jag bor i Nybygård). men man få väl släpa sitt ass ut på landet! Om jag inte jobbar… Måste kolla!

Jo, det är den i Årsta. Men det ligger ju nästgårds i Uppis.
men Tess då, kan du inte byta bort din jobbdag? du MÅSTE ju komma

Nån som har en bra vägbeskrivning till utställningen? Kommer i från Norrtälje…

Vilka tider är uts nu igen då? Hmm.. tycker d där vägbeskrivningarna e så krångliga.. Men låt gå :p ja startar tidigt så hinner ja nog innan ni e klara.. hehe
bedömningen brukar börja tio
finns inte vägbeskrivning på SVEMUS hemsida? i HUSMUSEN finns en i a f

Jo. Den funkar nog :-D Ska nog hitta dit!! :-)
Nån som har en aning om hur länge d brukar hålla på?

Vi brukar hålla på till ca 16.
Fijja: Jag har ju skickat en vägbeskrivning till dig, du borde ha den i din inkorg. Redan "glömt" det?

Jo exakt.. Kom på d sen