Råttfilm "Ratatouille "
Hittade värsta söta filmen om en råtta..men jag tror den fastnar för er med Mouselovers.:)
jag ska iaf snabbt som ögat få tag i dom här biobiljetterna.

Haha! Jag med!! ^____^

jag vill också se den filmen!!! :)
Ja visst verkar den helskoj 
Wow! Måste ses!

Jaa! Gud va bra dom har gjort det! Råttans rörelser är skitbra!
Vill se, vill se! :)
Älskar mina stora små vänner..
Skitsöt! Vill också se!

Den hade premiär i torsdags! :D Ska kanske se den imorgon!

Såg den i Ons och mina föräldrar tittar på den just nu i tv rummet. Så söt film =)

Hur kunde du se den då? Har du den hemma?

Ratatouille är dock inte särsklit gott enligt min mening, massa konstiga grönsaker i en sopp/röra.. finns ju defenetivt godare saker att äta.. Men filmen kommer jag se ändå! :)

MazarinRebus- Fattade inte vad du snackade om först.. Massa grönsaker och sånt! Haha XD

Filmen är jättebra, värd att se tycker iaf jag :D gick på premiären.

#11 vi gjorde det en gång i skolan.. som sagt, inte så gott enligt min mening…

Jag gillade den verkligen (= Sett den 2 ggr nu
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

yeah den vill jag åxå se!

Kom nyss hem efter att ha sett den. Helt underbart söt film! Ni borde verkligen se den!

Jag har sugit på karamellen ett tag nu. Har lovat att jag skall vänta med att se den tills min väninna kommer hem från Spanien =oP Vi skall ha filmkväll =o)

Häromdan frågade en jobbarkompis mig om jag märkt någon ökad efterfrågan på möss på grund av Råttatoille-filmen. I Frankrike har visst råttförsäljningen ökat väldigt.
Nu kom en annan jobbarkompis in till mig med en länk till en sida om detta: http://dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2007%5c10%5c26%5c14224
Ja, råttfolk är lite oroliga för impulsköp etc.
Dock är jag inte ett dugg orolig, jag tycker det är jättebra med "reklam" och önskar en lika stor film om möss kunde öka musintresset.

Men det har väll varit två filmer om möss, vad heter dom nu igen, Stuart the little & En mus i mitt hus eller vad den heter…
Blev det ingen ökning med musintresserade iom dom filmerna? Eller är folk bara sega med att förstå hur kloka & söta mössen faktiskt är..

Det finns otroligt mycket filmer om möss. Disney har använt dem flitigt i sina filmer. men antar att det blir uppståndelse just för att det inte är så vanligt med filmer om råttor. Speciellt inte där de karaktäriseras som trevliga och intelligenta.
Dessutom finns det nog ingen film där liksom musen är ett husdjur till en människa som ju Remy i Rattatouille på sätt och vis blir. Det tror jag påverkar. Han verkar ju vara ett väldigt trevligt husdjur. Men vad barn kan ha svårt att förstå är att han är väldigt förmänskligad.
Älskar mina stora små vänner..