Foton

Nä fy så söt ^^

Men åhhh vilka sötisar dom är, Det är då verkligen är bra kamera som du har fått tag på=)
Mmarabou är ju bara för läcker…
kanonfina möss och bilder!
/Anneli
Tack så mkt

Vilka fina bilder med supersötisar på!
Ja, nu har du fått riktigt fina bilder! Störtsöta möss! Kul att se Mamma Mia! 
#9 Ja .. Mamma Mia's mårrhår kan man inte missa .. som på alla som kommer från dig .. så vackra o långa mårrhår … *ler*

Honey Bee är ju helt underbar :)

Vilka härliga bilder! Måste fråga vilken kamera är det du fått? (är på jakt efter en ev. ny kamera själv - så det är alltid bra att passa på att fråga dem som tar kort av nästan samma saker som man själv är interesserad av att ta kort på, innan man bestämmer sig :p )
#11 Ja, hon blev extra krullig o söt på den bilden .. *ler*
#12 Har skrivit en tråd här om den: Ny Kamera

Jättefina bilder, Pimu!
Tack .. så mkt för era beröm .. *thi hi* .. blir nästan rörd .. 
(kan inte bli annat när fotomodellerna är såå sööta)

Hur få du dina möss att sitta så snällt i handen & samtidigt vara vända mot kameran?
Så vill jag ju att mina också ska kunna göra, för hur kul är det att fota rumpor hela tiden?

Man får träna dem på att sitta stilla i handen, och gärna att de ska ta ögonkontakt med en oxå!
Fast jag har alldeles för mig att du har en kille hemma som var väldans bra opå just det, i alla fall innan han flyttade!
Annars är det bara att vänta, vänta och vänta, fota 100 gånger för att få en bra. Man kan ju radera de dåliga redan i kameran.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Håller me Vattnadal .. jag bara fota o fota så fick jag bra foton till sist .. (dom var ganska snälla, tog väl ca 10-15 bilder på var o en, så fick jag sådär 4-5 bra på var o en)

Jättefina bilder! 
Älskar mina stora små vänner..

Ja Heike är så snäll och duktig med att ligga stilla i handen, Una är på väg hon också, Åsa är lite blygare & försiktigare av sig men det kommer…
Fotar mössen gör jag nästan varje dag, om inte annat så blir dom i all fall väldigt vana vid kameran=)