Aktivitetsindex
Aktivitetsindex är en mätsticka som talar om hur aktivt mus-ifokus är. Det är enbart synligt för Sajtvärd, Medarbetare och moderatorer.
Nyss visade mus-ifokus aktivitetsindex i a f på sin hittills högsta siffra - och förhoppningsvis blir den bara högre och högre nu - ; 7081
Jag kommer här tala om Aktivitetsindexen för mus-ifokus när den är högre än vanligt!
Aktivitetsindexet har inte varit så högt igen. Det ligger på runt 5000
Sommar vettu…
åja.. det råder ändå mycket aktivitet här… just nu är den på 5593… så såååååååå lugnt är det inte ändå

Nej så dåligt är det absolut inte *ler*…
Nu ligger den på 7898!!! Högsta någonsin - som jag observerat i a f!
8022
Kul :)
8392
senaste dagarna verkar det som om mus-ifokus lagt av när aktivitetsindexen varit över 8000… 
9185 ![]()
9441
9957
oj nu är det ju spännande!!!
10 085
WOW
Aktivitetsindexet har legat runt femtusen första veckorna i september, men börjar nu långsamt krypa uppåt igen…
Nu ligger det på 8960
9056
8463
9502
8182
för en vecka sen ungefär låg vi på runt 3000 i A-index
idag är det runt 8000
9185

9230
10 193

10 213
10 714
COOL här är det full rulle, även när jag är borta! Gah, va härligt!
11046 i A-index!

Näää 11177
å nu 11377

11402 *ler*

Rekord!!!
11646

Det märks. Man måste kolla ofta för att orka läsa allt….
Mycket positivt! Så ska det ju vara!
11 952
12 148
12 572
Wow, vilken aktivitet det var… idag ligger A-index på 4000 sådär…
Det är för varmt Grodan! Folk är ute och rör sig 

Mvh Stephanie 

När det är varmt rör man väl inte på sig 
Men okej då! Folk ligger avsvimmade av värmen 

Mvh Stephanie 

Mycket bättre 
Wow, vilka siffror jämfört med dagens 748
Det känns som om det har svalnat lite på mussidan är väl lätt sagt?
Kaninhoppning
#42 Japp, och det är till stor del mitt fel. Jag har varit väldigt inaktiv under 2016. Hoppas dock ha kraften tillbaka nu.
Det kan nog bero på att facebook har blivit mer spritt också. Många inlägg som kanske hade gjorts på ett forum för några år sedan hamnar i facebookgrupper istället. De flesta av ifokus-sidorna verkar ha mindre aktivitet nu än för ett antal år sedan. Det är lite synd, tycker det kan vara trevligare med forum, där trådarna inte försvinner i mängden lika lätt och kan följas över en längre tidsperiod, t.ex. bildtrådar och kulltrådar.
#44 Ja, jag har svårt för fb och just grupper på fb, tycker de inte alls är funktionella.
Ifokus-conceptet har funkat bra för mig i alla år - visst, många saker som förändrats har jag blivit lite sur över… blev väldigt ledsen när fotoalbum o dagbok togs bort, samt annat… men att jag är kvar här efter 11 år säger en del