Era avatarbilder
Jag tycker bilderna är så små. Önskar att när jag drar pekaren över folks avatars att de kunde visa sig som stora, men det gör de ju inte. Kanske kan ni lägga upp era avatars och berätta om dem?
Jag vet att vi redan har en sådan här tråd, men jag hittade den inte när jag sökte och den är nog gammal ändå…
Min Avatar är mitt förra marsvin Rosie. Hon blev ca8 år och jätte tam, säkert världens snällaste marsvin! Innan hon dog fick hon någon sjukdom som gjorde att hon tappade pälsen.😭 Hon var ett jätte fint marsvin och därför valde jag henne, min älskade lilla Rosie!
har redan laddat upp den här i klottertråden, meeen kan la göra det igen. :P
Det är en bild på mitt hår från 2011 då det precis var nyfärgat. Hade åtta färger då: Lila, Mörkblått, Ljusblått, Grönt, Gult, Orange, Rött, Rosa.
Saknar det lite, men det var jobbigt att ta hand om. Bara att lägga i färgen tog typ tre timmar haha. Vill man vara fin…
Men det hade aldrig gått om inte mamma hjälpt mig lägga i färgen. Hon gjorde allt grovjobb ❤️ Vi skämtar ofta om att hon borde bli frisör 😉
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
Min "grodmusspermie", den är inte större än såhär

Den gröna blobben ritade jag öron, svans och morrhår på…
Min Avatar är en del av detta foto. Det är Gnuttan som för första gången är ute. Eller ja tja, hur man tar det. Hon är i sitt hus, i transportburen. Och transportburen är på gräsmattan. Men det var en väldigt spännande händelse, så hon stack bara ut nosen genom en springa och doftade på luften både länge och väl före hon försiktigt vågade titta ut.
Man behöver ingen tv när man har möss.
Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus
Har precis bytt Avatar till min agouti/tanhona SE-Ajankiś Cyprus❤️
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Min första dag med katt och katten Tiburtius, alias Tibbe, är vad min Avatar föreställer. Han klängde på en som en orangutangunge redan första dagen, mer svans än den han har själv var han. Än idag, två år senare, har det inte förändrats. På gott och ont tycker matte, som kan känna att integriteten är hotad emellanåt när denne uppmarksamhetskrävande kisse vägrar ge sig. Men han är totalt outbytbar! ❤️
Alltså förlåt mig, när jag upptäckte att jag råkat publicera samma innehåll två gånger och skulle fixa det förvärrade jag saken genom att göra ett tredje inlägg!?? Det var inte meningen, tycks inte kunna få bort det. Sorry!
#15 Det blir så ibland, ingen fara! Jag tog bort de två som var dubbelt.
Man behöver ingen tv när man har möss.
Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus
En rödögd Orange Mold gerbilhane från Holland som jag raskt döpte till Heineken förstås. Jag får inte så ofta bra skärpa på mina bilder så jag gillade den och valde därför att ha den som Avatar. Jag kommer ganska så snart byta bild igen. Då blir det nog en musbild denna gången. Kanske en Hereford?
MvH Tsunamis
Min Avatar är på min mus som hette Charlie. Hon fick avlivas på grund av att hon var sjuk och medicinering hjälpte inte. Hon var världens snällaste och mest tillgivna mus ❤️
Min Avatar är på miiiig :D Bilden är tagen den dagen jag ääääntlig blev klar med mina dreads :) <3
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Vilken bra och rolig tråd! Verkligen kul att få se avatarerna så man ser dem ordentligt!
Min avatarbild är fotad för två år sedan, och visar Honey Glaze, fullvuxen hane i färgen Recessive Yellow, tillsammans med liten bebisdotter, som visar hur RY-färgen ser ut hos bebisar.
Alltså, vuxen RY-färg tillsammans med RY-bebis-färg.
Vilken bra ide!
Hade jag haft bilden som jag har som profilbild kvar på datorn hade jag kunnat ladda upp den, men nu är inte fallet riktigt så. Kul att se alla andras bilder iallafall 🙂
Sitter man med mobilen och surfar man kan ju zooma in, men då blir bilderna så suddiga. Detta var mycket bättre!
#21 Ellerhur!
Jag älskar verkligen att se era avatars som stora bilder.❤️
Min Avatar är just nu på min hund :) hoppas på att kunna ha en med både musen och hunden senare!
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
jag har nog inte kvar bilden längre. Men det är jag när jag är ute med hunden.
Jag bytte precis bild då jag tröttnade på bilden jag hade och har nu bytt till en bild på Saphira och Frodo :) Mamma och jag hade fått ett litet mini ryck och tänkte att vi skulle ha en liten foto stund med mössen och då blev det så :) Man ser dock bara lite av Frodo inne i skon men tycker att Saphira är jätte söt :)
Mind of a queen, heart of a warrior
Det här är ett foto av Vanilj-Härta. En underbar tös jag har fött upp. Hennes pappa kom från artlink och mamman är från Grodan. Det är den musan jag är mest stolt över som jag själv fött upp. Sparade henne för vidare avel men när jag blev sjuk fick hon flytta till en tjej i Skåne som också föder upp. Inte för att jag egentligen ville, men för att jag tyckte hon va för bra för att inte avlas på. Hoppas hon fått några mini-Härtor nere i Skåneland.
Min Avatar föreställer min ena hund Falcon. 🙂
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
På min avatarbild finns Morakullan´s Snussemusen och namnet "Paraxona" som var min uppfödning och även mitt namn i många spel och forum. Paraxona står även i blått för att det är min favofärg. Förutom på ögonen… för då gillar jag gröna ögon mest.😉
// Adam 
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokus! 
Min bild är på min älskade Jupiter! Han blev beviset på att man kan föda upp både trevliga, friska och snygga djur och han levde dessutom länge. Och det är mitt signum; Man måste tänka på alla bitar i avel
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Låser denna, då den är så gammal och skapar en ny.
Ny tråd: http://mus.ifokus.se/discussions/58ea1c0a8e0e740e83000543-era-avatarsbilder