Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 574 ggr
Anett Lindbom
0

Nya buren trasig,,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag beställde och betalade en ny bur den 18 oktober, fick den idag & den är trasig, visserligen är det inte mycket men man vill ju ändå att nya grejjer ska vara hela när man får dom.

Det är en miniduna som jag har köpt, ena gallerpinnen sitter löst på ena sidan liksom och den ena pluppen som man sätter fast gallret med är också trasig så den fungerar inte alls.. Så himla tråkigt eftesom att både jag & mus-Heike har väntat på den här buren, han var i behov av lite mer utrymme mot för vad han hade i lillakvariet.

Jag har i alla fall skrivit till dom och klagat lite så får vi se vad som händer om dom skickar nya hela delar till buren. Jag har ingen större lust att gå ner på stan igen bara för att skicka tillbaks buren, den var rätt så otymplig att kånka på, det är en liten bit att gå ner till stan för mig. Och sedan har Heike fått flytta in i sin nya bur nu ikväll.

Jag hoppas att dom fixar nya delar annars finns det alltid andra onlinebutiker som jag kan handla ifrån i fortsättningen..

Grodan
0

Trist att en ny bur är paj… jag vet ju att dunaburar gärna går sönder lätt, men är den ny borde den vara hel tills du själv har sönder den (exempelvis precis efter att du packat upp den… hehe)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️