Mest pinsamma?
Vad är det mest pinsamma att bekänna?
Jag skäms väldigt sällan - men liiiite pinsamt är det nog att jag råkat ta död på en kaktus genom att vattna för sällan… Det tog ett tag, men visst gick det! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag tyckte det var väldigt pinsamt att erkänna att jag är för fattig för att åka buss & tunnelbana…
Döda kaktuss är väl inge pinsamt, det är ju ballt… välkommen i klubben, numera har jag inga blommor bara husdjur att vattna!
Buss har inte jag heller råd att åka. Har blivit alldeles för snordyrt på sista tiden o.o
Jag säger då det, blommor gör sig bäst i plast! Nuvarande garderobsblomman är döende den också nu. Hädanefter blir det inga fler levande, de gör ju ändå inget annat än går och dör hela tiden :P Synd egentligen, de köttätande är ju rätt häftiga annars ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
hm… alltså jag menar inte att jag gått in för att döda kaktussar, bara att det är en liten bedrift faktiskt… dock har jag märkt om man köper dem från IKEA är de lättare att ta kål på… det är nästan som om de är halvdöda redan när de köps… *fniss*
ja, det är verkligen så himla dumt det där med pengar…

Jag har bränt makaroner tills de var svarta och höll på att ta fyr.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#5 det var flitigt gjort.
Jag hade en grupp med ett gäng kaktusar. Dom dog efter hand. Men det var en som klarade sig. Sedan var inte jag hemma på jätte länge. När jag kom hem och såg kaktusen Hällde jag på massa vatten som ett sista försök innan den var helt död. När jag kom hem nästa gång var den inte så mysig, den hade lagt sig ner och var alldeles slemmig, innehållet låg på bordet jag ställt den på. Luktade gott gjorde den inte heller..
Vad som är mest pinsamt…? Hmm.. Jag har väldigt höga krav på mig själv i skolan, vilket har medfört att jag nu inte får någonting gjort alls, blir skitarg på mig själv, mår sämre och gör ännu mindre… Börjar komma efter lite nu.. Inte bra. (jag är på 3itop listan med bäst betyg i klassen…) Det blev så efter att jag kuggade teoriprovet i maj, har fortfarande inte gjort det igen.. Hade bara ett fel för mycket. Blev helt knäckt… (det är nog det pinsammaste för mig…)

Jag har också torkat ut en kaktus! Lite lustigt eftersom de andra växterna lever.. :/
Det mest pinsamma just nu är att Pippi är tjock som en boll och jag skäms som sjutton. Det blir för mkt smaskigheter. Hoppas de kan få flytta hem till syrran snart igen. Hon har marsvin så då blir det mycket grönsaker och mindre av det andra..
Älskar mina stora små vänner..

Hmm det var väldigt pinsamt när jag blev arg på min kille då jag tyckte han satt för mycket vid datorn.
Så jag drog ut lite sladdar (inte slet eller ngt utan bara drog ut några stycken i hopp om att han skulle förstå att det var ett litet tecken från mig att jag ville att han skulle va med mig istället)
Sen hade han kopplat in sladdarna när jag inte var hemma.
Sen när jag kom hem så frågade han om det var jag som hade haft sönder datorn, den startade aldrig igen.
"nej jag drog bara ut några sladdar!"
Tro det eller ej, inget våld, inget illa menat, bara som ett teckan!
DET var pinsamt!

Enligt min son så är jag ständigt väldigt pinsam, och det oavsett vad jag gör eller inte gör, och därför är det så himla kul att retas när vi är ute eller när han har kompisar här..=)
Ja blommor är mest historia här hos mig och jag fattar inte,, förr hade jag alltid fina gröna & blommande växter men nu förtiden ser dom mest ut som uttorkade öken..

Det mest pinsamma är när jag måste förklara för folk varför jag har gått på samma gymnasieskola i 4 år och bara går i tvåan. Jag kan inte bara säga "jag har gått om" för då tittar de på mig och ser att jag har gamla ärr på armarna och börjar fråga om det istället. Så då får jag dra hela historien om att jag var deprimerad i 8 år. Sen tittar den personen aldrig på mig likadant igen.

#4 Haha, jag köpte 2 gröna växter på IKEA för någon månad sedan… De dog efter en vecka bara:(
Något av det pinsammaste jag gjort var när jag och en kompis skulle gå till Team Sportia i Vetlanda en dag. Från skolan vi gick på var det några 100 meter kanske, och bara raka gatan ned så var man framme. Men vi gick vilse ändå!! :( Och kom 20 minuter sent till lektionen och fick skämmas inför hela klassen när vi skulle förklara varför vi kommit sent:(
Nåt annat som var pinsamt var en gång när jag skulle brygga en kanna med te här hemma. Använde en kaffebryggare… Jag fyllde på med vatten i behållaren, och lade i tebladet i filtret. Satte på bryggaren på knappen och gick upp till mitt rum igen. Efter en stund skrek min mamma på mig att jag skulle komma ner och se vad jag ställt till med. Då hade jag glömt att sätta dit kannan i bryggaren så allt te runnit ur bryggaren och över golvet och bänken den stod på. Det var väldigt pinsamt att glömma det!
En gång i skolan när jag hade bild skulle jag måla med svart akrylfärg från en stor flaska. Jag skulle trycka ut lite färg från flaskan på en liten palett, så jag skulle kunna måla med pensel. Jag tryckte på flaskan men det kom inte ut något från den. Då tryckte jag ännu hårdare, så lossnade hela korken! Och givetvis var flaskan full så det sprutade färg över hela mig och bänken samt på en kompis kläder… De kläder jag hade på mig hade jag köpt dagen innan, det var LEE-jeans, marvis tröja och puma skor. De dyraste kläder jag någonsin köpt, jag brukar vanligtvis handla på ullared typ;) Iaf så fick jag svart färg över ALLT, på jeansen, skorna och på tröjan. Det var hemskt, men som tur är gick all färg bort sedan:)
hihi, vilka klantskallar vi har här på sidan…