Akvarium säljes
Jag har kommit över 2 begagnade akvarium, ej vattentäta, som jag tänkte göra om till terrarium/burar. Har dock mycket dåligt med pengar, och undrar om nån är intresserad av att köpa. Jag kan ta med dem till minnesutställningen, om någon köper dem.
Det ena är ett 54 l välvd framruta, med heltäckande lysramp. Möss kanske tuggar hål på rampen, om de inte trivs i bur, och det möbleras så att de når. Tror inte att belysningen i rampen fungerar, orkar inte testa att byta glimtändare och krångla, då jag ändå inte ska ha det kvar. Säljer det således med rampen som "lock" istället för belysning. Måtten 60 x 32 x 30 (+ 6 med rampen) cm. Snyggt med välvd framruta, svart silikon, svart ram att stå på och svart ramp. En spricka i botten gör det olämpligt som fuktigt terrarium.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Sedan är det ett till, 49,5 x 26,5 x 32 cm. En liten spricka i botten på det oxå. Helglas med svarta plastlister och svart silikon. 
Intresserade kan ju komma med bud. Säljer gör jag om jag får så pass att det är värt för mig att inte behålla dem till egna djur.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter