Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 455 ggr
angelicaa_
0

neeej :(

ja kan inte sluta gråtttttta tute min mus håller på dö han ligger i min hand nu o bara vill ja ska mysa med han innan han dör vet inte vad ja ska ta mej till Gråter

angelicaa_
0

villlla i frid tute ja saknar dej redan du ligger i min hand på väntan att komma till himlen dören öppnas o dina vänner tar emot dej med glädje det som lämnas kvar på jorden är bilder o minen från dej i mitt hjärta ja gråter ja tänker på dej min lila mus ja älskar dej Gråter

Grodan
0

vad hände med musen, blev han sjuk?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Jaag
0

Neeäää va jobbigt! för inte så jättelänge sedan så dog min Bea. Jag var med då hon dog och det va så hemskt, först började hon typ skaka å sen bara låg hon där och ryckte till ibland och sedan dog hon :'(   

Kramar härifrån! R.I.P Tute!

emmsaaan
0

Beklagar :(

angelicaa_
0

har inte varit inne på länge för ja inte klarat av det.. han blev sjuk från ingen stans ville inte ätta dricka eller leka o vätrenägren sa det inte var något han tycker inte om maten men ja bytte mat o allt inget funka o det är inte som hundar det finn 1000 olika sorter finns kanske 2 eller 3 ju … sen en dag så bara så ja han blev semre o ja tog o höll han i min hand helllla dagen o på kvällen så somna han in lungt o stila i min hand Gråter  ja saknar dej tute R:I:P min bebiii Gråter