neeej :(
ja kan inte sluta gråtttttta tute min mus håller på dö han ligger i min hand nu o bara vill ja ska mysa med han innan han dör vet inte vad ja ska ta mej till 
villlla i frid tute ja saknar dej redan du ligger i min hand på väntan att komma till himlen dören öppnas o dina vänner tar emot dej med glädje det som lämnas kvar på jorden är bilder o minen från dej i mitt hjärta ja gråter ja tänker på dej min lila mus ja älskar dej 
vad hände med musen, blev han sjuk?

Neeäää va jobbigt! för inte så jättelänge sedan så dog min Bea. Jag var med då hon dog och det va så hemskt, först började hon typ skaka å sen bara låg hon där och ryckte till ibland och sedan dog hon :'(
Kramar härifrån! R.I.P Tute!

Beklagar :(
har inte varit inne på länge för ja inte klarat av det.. han blev sjuk från ingen stans ville inte ätta dricka eller leka o vätrenägren sa det inte var något han tycker inte om maten men ja bytte mat o allt inget funka o det är inte som hundar det finn 1000 olika sorter finns kanske 2 eller 3 ju … sen en dag så bara så ja han blev semre o ja tog o höll han i min hand helllla dagen o på kvällen så somna han in lungt o stila i min hand
ja saknar dej tute R:I:P min bebiii