mina möss!!
heysan!! nu har ja samlat o tränat mina möss i 1 år ja har till och med prövat uppfödning men ja sålde 10 o ville behålla rästen för ja älskar värkligen dom ja har donat o haft mej med mina små liv men tyvär så måste ja flytta o ja ska flytta utomlands o kan tyvär inte ta med dom fast ja så gärna vill dom som är intresserade får gärna meila mej på KiiKaaa__@hotmail.com bryr mej inte om pengarna bara om mina möss säkerhet!! kram angelica 
Var liten bild måste ha förstoringsglas för se dem.. *skratt*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
ahahah oj då trode den var störe haha ska ladda upp flera då

ja, det va lite små ;) alltså bilderna
jag kan erbjuda båda burarna för 350 med saker o mössen o allt tillbehör ex. stor säck spån o mat alla leksaker o allt så nån som inte har haft möss innan hade inte behövt köpa något för ja måste bli av med dom ja flyttar snart till usa o kan ej ta med dom så då måste ja släppa utt dom och dom kommer inte överleva :( ja själva har betalat litte över 1000 kr… kram angelica
#4 släppa ut dom? det är ju riktigt elakt… om du inte kan bli av med dom alls på något sätt så ta dom iaf till veterinären och låt dom somna in där…
ja men ja vill inte avliva dom… och ja vill värkligen inte släppa utt dom men ja kan har 500 kr kvar tills ja flytta ja har betalat flyggbiljetter o allt i usa som ja ska ha där…ursäkta men ja e fattig nu men det var för en kvinna i lund skulle köpa alla mössen och vi kom överrens om det och ja tog alla pengarna till studentlägenhet i usa o mat har ja räknat utt o överlevnad för hon kvinnan ringde mej o sa ja ja ska prata med barnen o min sambo så ringer ja dej o det gick två dagar så ja trode inte hon skulle ringa mej igen efter hon frågat allt om mössen…men sen ringde hon söndagen och sa ja jag har pratat med barnen o min sambo o dom ville värkligen ta hand om mössen och det vill ja med.. o ja var jätte glad o vi planerade att hon skulle komma på onsdagen kl 15.oo o hämta allt bur mat spån leksaker och mössen … ja vakna tidigt den onsdagen föraveckan och gjorde iordning mina möss och allt så ja han säga hejdå till dom med… och då ringde hon 14.30 och sa du ja kan inte komma o ta mössen för min sambo vill inte ha mössen och ja där stod ja med 500 kr kvar ja ska klara mej med mat i 2 veckor tills ja flyttar o ja bor själva med min kille o vi vet inte vad vi ska göra med dom df ber o bönar ja om någon vill ha dom allt ja ska sälja har kostat mej själva lite över 1000 kr men ja vill värkligen inte släppa utt dom o kanske tycker vissa att ja skulle tänkt på det från början men ja viste inte ja skulle flytta det kom som en överaskning för min familje som bor där nere fixade in mej i skolan där… o ja har inga pengar kvar mer än 500 kr som ja sa i 2 veckor till tills ja flyttar

Har du ingen zooaffär i närheten av dig som kanske kan ta mössen? Eller om det finns ngn annan i närheten som kanske kan ta mössen & hjälpa till med omplaceringen av mössen. Jag tycker det ploppar upp nya omplaceringshem hela tiden så det borde ju finnas ngn som kan hjälpa dig med det.
nej jag bor i det mest dumma området här är bara idioter som jag ej litar på så ja vet inte vad ja ska göra har inga andra möjligheter o ja bor i ett dum komun som inte riktigt har upptäkt att man faktiskt kan ha möss som husdjur :S
Men hörrö du! För det första har du som djurägare ett ANSVAR och du får absolut inte släppa ut dem - det är djurplågeri.
Att du vid huvudtaget skriver sånt tycker jag är väldigt dumt och vi betackar oss för sådana annonser här.