Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1416 ggr
[Tisstassen]
0

Gekås Ullared Imorgon!

Hej! Imorgon åker jag och familjen till ullred för att shoppa :D Tänkte se om någon hade några tips på vad ja kan köpa?? Jag ska så klart plöja igenom alla djuravdelningar (förutom möjligtvis häst? Haha) kommer nog spendera en hel del på djurprylar! Men vet ni något som man kan hitta i övriga avdelningar som går att ge till musen så han får lite aktivering? :)

Nordanälvens
0

På hästavdelningen hittar du säkert något också ;) De borde ha billiga grimskaft, de kan göras om till klätterrep! Har inte varit på Gekås sen flera år tillbaka så har dålig koll på vad de har :p

Han/honom

[Tisstassen]
0

Deras smådjursavdelning var skandalöst liten! :( men en liten godis boll, springboll och hirs blev de i alla fall :)

Novachan
0

springboll?

Nordanälvens
0

#2 Inte en sån boll de stängs in i väl? Har aldrig sett en stor nog och det blir väldigt äckligt för mössen att springa i sitt kiss och bajs..

Han/honom

[Tisstassen]
0

Joo en sån där hamsterboll som man stänger… 20cm är den, trodde de räckte??? Å tänkte att han endast ska va i den korta stunder när man ser honom… tycker ni jag bör lämna tillbaka den?

Novachan
1

Om du kan så borde du lämna tillbaka den. Var rädd att det var en sådan boll du menade med "springboll"… Sådana bollar är inte bra för hamstrar heller.

[Tisstassen]
0

Nä va tråkigt :/ varför är de inte bra?

[Tisstassen]
3

Jag lämnade tillbaka den, funderade ett tag och kom fram till att de inte känndes helt snällt att låsa in honom i en boll utan möjlighet att gömma sig eller ta sig ut… låter honom hellre springa på mig :)

Nordanälvens
0

#8 Bra beslut! :)

Han/honom

[Tisstassen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vad tror ni om godisbollen? Jag hade en större sån till min kanin och han tokälskade den! Känns ju sorgligt att åka hem med endast 3 saker… men vad ska man göra när smådjursavdelningen bestod av EN hylla

Grodan
0

#2 Men vad skööööööööööööööönt… då slapp du bli så fattig…

Annars kan man hitta musiga saker på vanliga barnleksaksavdelning, köksgeråd, bygg osv osv

Aldrig varit på Ullared och eftersom jag ständigt har svår ekonomi så tror jag aldrig jag kommer dit heller… men visst det kan va kul att kolla in stället nån gång…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Tisstassen]
0

#11 jag passar på när mamma å pappa vill åka, då kan jag dela bil och boende ;) och sen ser jag till att inte shoppa på ett helt år och sen köper jag allt här i princip :D sparar massvis… tror jag iaf haha! Men jo du har rätt… leksaker hade kunnat funka… men leksaksavdelningen är superstor och innehåller mängder av galna barn och trötta föräldrar… så jag kom inte ens på tanken ^^