Aspspån/flis
Vart får man tag i aspspån/flis någonstans i sthlmsområdet??
Genom zoo och vissa lab… B & K Universal i Sollentuna sålde förut… Hökarängens zoo kan ha några säckar…
Jag köper via en kompis som har kontakter på ett företag som tillverkar aspflis och säljer till lab!

Ja får fråga runt lite då kanske…
Har man tur så kanske vissa zoo affärer ta hem…
Aspspån tror jag är mkt lättare än aspflis.
Jag handlar mitt aspspån på Bromma Zoomarknad. Närmare hundralappen för ett behändigt paket, som räcker ganska länge. Och på Coop Forum mittemot köper jag stoora säckar toa-lätt för 99:-
Jag tycker Bromma Zoomarknad är trevligt och verkar seriöst, särskilt som de inte säljer möss … Kanske går det att sälja möss-med-stamtavla via dem *tänker högt just nu*
Hur deras djur har det, vet jag inte. Tror det är bra! Det lilla jag sett "utifrån" har väl sett okej ut. Men jag har ju så svårt för det här med djuraffärer… så jag tittar inte…
Ser ni att Blanche läser innehållsdeklarationen? *haha*
Jag har förstått av deras hemsida att de har otroligt mycket tillbehör. SVEMUS hade en musutställning där en gång, ja, i zooaffären… LOL…
Jag vill ha massa skojs till mina möss.nu Nya hjul, pinnar, grenar, leksaker, pryttlar, grunkor, byttor, stegar, hängmattor (tänkte köpa lite fleece å klippa till), klätterställningar etc etc…

B & K Universal i Sollentuna som du nämnde Grodan är Scanbur BK och de finns på Vibyvägen 72 i Sollentuna. Man kan söka efter dem på Google. Då får man fram telenummer med mera.
De tar 165 kronor för 12,5 kg Aspflis.

Bromma zoo hade jag ändå tänkt att åka till! Dom verkar ha massa kul. Fågelavd verkar ha massa skoj leksaker som kan funka utmärkt till möss! Mina möss har redan massa saker.. Men är ju kul att kunna variera leksaker när man städar och så 
Här på Brynäs zoo kostar 20 liter (kompakt förpackat, ska ge ca 55liter) av KAYTEE´s Aspspån 128:-