Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 471 ggr
amaira
0

Fulaste, vackraste, sötaste...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fulast av mina möss, är Bellabuster! Förvånad Små öron, oproptionerlig kropp, och på väg att fettna till Förvånad. Och en helt underbar färg Kyss. Dessutom gillar jag honom, förstås. Jag gillar alla mina möss!

lisette
0

hmm för mig ser det ut som en vanlig mus :D

amaira
0

En till Bellabusterbild. Varken fulhet eller färg kommer till sin rätt på bilderna. Flört

amaira
0

Vackrast är Aura Guldklimp, i alla fall delvis… Gillar den gula glänsande (satin) guldfärgen. Men hon går för mycket i beige och är ojämt färgad. Kanske också lite gleshårad? ( allt i mina egna ögon förstås, jag är inget "bedömningsproffs")

Fast vackrast av dem alla, förblir min Diabella! Den kolsvarta men dåligt färgade tanen.

amaira
0

Sötaste? Ja, tre veckors "bebisar" slår väl alla rekord! Alldeles fjäderlätta är de i handen! Man får titta efter två gånger för att se om de verkligen sitter där - för någon "tyngd" känns ju inte precis *haha*

amaira
0

Nähä, nu slutar bilderna hänga med igen. Trist.

Det tråkigaste med det här forumet är svårigheterna att få med bilder i inläggen. Jag vill sätta in flera bilder i varje inlägg, som syns direkt. Provar en sista gång…

amaira
0

Vill säga Hej till Lisette! Välkommen till MusiFokus!Glad

lisette
0

# 5 det verkade inte funka ;) men jag håller med dig. det är störigt att man inte kan lägga upp flera bilder på en gång.

lisette
0

# 6 tack så mkt. det var förvisso bara en snabbvisit för jag såg ditt inlägg i rutan längst upp till höger… ;)

Muszimba
0

Amiara: Bellabuster ser inte alls tjock ut om man jämför med min "lilla" Pepsi som är här på bilden. Hon vägde 109 gram dagen innan hon somnade in hos veterinären i Juli förra året..

ThereseW
0

#9 Yikes!

ThereseW
0

Amaira: Jag tycker att han liknar en liten husmus :)

Muszimba
0

ThereseW: jag vet att hon var gigantisk,  men det grundade sig i att hon hade livmoderstumör som hjälpte henne att bli min "lilla" goa padda. Hon åt samma mat som de andra, men ändå… Denna lilla dam kom från Elin där hon inte var så här stor.

ThereseW
0

tösen då.. ja, det är inte lätt när man har fel förutsättningar.