Bläsade möss
Åh, vad jag gillar bläsade möss… Elin postade detta underbara foto i tråden "Ny kull!"

Är det någon som ska satsa på att avla fram bläsade möss?
Jag älskar dem också! Hittar jag djur som passar för den typen av avel så kommer jag absolut satsa på det.

Den här killen går säkert att avla på, när han blir äldre!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
vem är det? *nyfiken*

Vattnadals Azacca. Pappan är VDs Cracked Actor, li-ar lh (e: MK Quedomus u: VD Jazza) Mamman är VD Never Get Old sm lh (e: VD Lavyr u: MK Ulluma.
Han är född 31/3, bor med pappa och en bror som ska stanna här. Mamman bor med döttrarna och kull 2, där jag bara sparade 3 honor.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Åh, vad härligt… han har massa morakullor bakom sig…
Antar att Vattnadalarna står för det bläsade, för jag har då inget bläsat här.
Theriss, jag är bara svag för de bläsade, vill nog själv inte ha tecknat… eller mja, om den har alla andra kvaliteér jag strävar efter så ok…
utseendet är inte det viktiga för mig än och jag är rädd att den dagen jag tittar mer på utseendet igen så får jag bara knäppa elaka möss och det vill jag inte ha, hur snygga de än är…
Ja tyvärr kollar man gärna mer på utseendet. Fast jag tycker ju att dina möss är fina faktiskt, fastän de är så snälla
Hoppas du förstod mig rätt nu.. *ler*
ingen som tänker satsa på BLÄSAT?

#9 Åh, han är jättefin…! Jag hade en bläsad ett tag, men han var en av dem som blev sjuka. Synd att jag aldrig hann avla på honom.

Åhh vilka sötisar, det är ju riktigt gulligt med bläsade möss!!
#10 Tackar, han är himla gullig :)
Oj, tråkigt när dom blir sjuka ju :( Usch… Inget roligt alls!

#9 Jättesöt <3 <3 Ska du avla den?
#13 Mja, jag vet inte. Tror inte det faktiskt…

Okii!

Är det ngn här om föder upp bläsade möss?
Hedbrant, inte vad jag vet och det är stor skam 

Vad tråkigt att det inte är så många eller ingen som sysslar med just bläsade, dom som ser så läckra ut.. Dom ser ju ut ungefär som små bläsade kattungar ju=))

Men hur kommer bläsat fram? Kan de bara "ploppa" upp eller ska man avla på möss som redan är bläsade? *nyfiken*