Mus iFokus

Mus

Etiketteraveluppfödning
Läst 742 ggr
Ikkan
0

Vilken färg?

Vilken färg hjar din mus? Om du inte har en, vilken färg är finast på möss?

Muszimba
0

Jag har 1 svart/tan långhår, 1 agouti astrex och 1 blå agouti astrex. Gillar även lilac, rubinrödögd siamese, choklad sable.

Ikkan
0

*putt*

Pimu
0

Har både de ena o andra färgen på mina (nu 16st) möss
(mina möss kan du se på min hemsida)

Har många favoriter fler än dessa .. t.ex himalya, siemese, sable o choklad

reverse
0

2 Colorpoints, en satin långhår och en korthår, 1 bone/fox och 1 reverse siamese/fox astrex.

//Lina

Linn
0

choklad lh, blå lh, och två dove/tan kh har jag.

Men den absoluta favoritfärgen just nu är extreme black eller black. Olika tan och fox är också fina.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

KojimsYumi
0

jag ska kanske få en mus den ska vara grå och vit. Sen tycker jag helt vita och helt svara är supergulliga Skrattande

Anett Lindbom
0

Jag tycker at det är lite svårt att välja den finaste färgen för jag tycker att mössens alla färger har sin tjusning & att dom är så himla fina som dom är oavsett färg=)

GucciDior
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en black tan kh, black kh, dove/tan kh och en even kh (gissning)

Är Mini even? Hon är vit med svart teckning vid öronen och har 2-3 fläckar på rumpan och en på ryggen.

Terato
0

Jag har en cream långhårsflicka, en dove tanflicka och en röd korthårig tös.

Sen har jag en silveragouti korthårshane och en silveragouti satin korthårshane. Så fem st gullungar har jag i alla möjliga vackra färger! Men favvofärgen av dessa är nog ändå silver agouti.

Andra färger jag gillar är vanlig agouti och cinnamon. Och blått och blåagouti. Tickat över huvudtaget är jag väldigt förtjust i.

Men mest förtjust är jag i mössens personligheter och skulle aldrig köpa en mus enbart pga färg längre! (men man kan ju ha tur och ha favvofärgen på en trevlig mus)

Här är en bild på alla tjejerna:

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

Och ena silveragoutihanen:

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Anett Lindbom
0

Ja just ja, mina möss har färgerna: Champange Argenete långhår, Agouti tan astrex, Agouti långhår, jag har ju även en drös med ungar & dom har färgerna cinnamon agouti, lilac agouti & agouti, alla långhår..